bloeding derde week cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Johanna992, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johanna992

8 jul 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal
    Ik ben net nieuw hier. Al een paar maand druk aan het mee lezen. Grote kinderwens. Ik weet niet goed waar ik mijn vraag neer kan zetten dus dan maar even zo.

Afgelopen maanden na het stoppen met de pil (net iets meer dan een half jaar geleden) steeds meer dan 28 dagen gehad qua cyclus. Laatste menstruatie begon op 13 juni 2014. De laatste week heb ik steeds wat oud bruin/ donkerrood bloed gehad, vermengd met wat afscheiding denk ik want het was niet enkel bloed. Gisteren in de tuin gewerkt en toen zag ik na inspanning weer een beetje bloed. Dit ben ik echt niet gewend en na wat op internet te hebben gekeken kwam ik erachter dat dit een innesteling kon zijn? Dat zo geweldig zijn maar ik durf niet te hopen op een zwangerschap want er kan zoveel mis gaan voor de nod hoor ik altijd. Doordat ik geen mooi cyclus nog had van een standaard aantal dagen weet ik ook niet wanneer ik zou kunnen testen. Of dat misschien mijn menstuatie gewoon deze maand eerder was maar heel licht. Alles staat nog open. Ik vind het wel erg spannend, helemaal in combinatie met mijn misselijke vlagen, buikpijn zo nu en dan, spierpijn en vreetbuien!
    Ik zit nog even in spanning en wacht rustig af. Misschien dat iemand dit ook heeft gehad? Of dat iemand weet vanaf wanneer ik kan testen? Begin augustus ofzo als er dan nog niets is??

Liefs!

Deel Deze Pagina