Hoi meiden, Mijn bmvlies is altijd erg dun. Heb hier al menopur voor gespoten, met weinig resultaat helaas. Waarschijnlijk ga ik volgende cyclus over op progynova. Maar nu heb ik ook ergens gelezen dat tarwekiemolie capsules kunnen werken om het bmvlies wat dikker te maken. Heeft iemand hier ervaringen/resultaten mee (gehad)?
Ik heb ook dun baarmoederslijmvlies! 5mm bij eisprong! Weet niet wat ik moet doen! Dus ik kijk graag mee! Hoeveel is jou slijmvlies?
Mime29, Ik ben deze maand pas gestart (en even gestopt) met tarwekiemolie capsules, dus weet nog niet of het werkt. Ik heb vorige maand Progynova geslikt. Eerste week 2 pilletjes per dag en de tweede week 3 pilletjes per dag. Voordat ik hier mee begon, was mijn bmsv aan het eind van mijn cyclus 4 mm en na 2 weken Progynova was dit 6,6 mm. Het enige min punt aan progynova is dat je geen eisprong krijgt. De week na Progynova moest ik Provera slikken om mijn menstruatie op te wekken. Nu moet ik een gewone menstruatie afwachten (hopelijk komt hij niet i.v.m. zwangerschap) en 29 mei krijg ik weer een echo om mijn bmsv op te meten. Ik zit dan net voor mijn volgende eisprong.
Mijn hoogste is 4,9... Ga volgende ronde beginnen met progynova. En nu dus tarwekiemolie. Wat heb jij al geprobeerd en welke ronde zit je?
@cbertens, krijg je door progynova helemaal geen eisprong, of remt het de eisprong?? En ben je op eigen initiatief aan tarwekiemolie begonnen of op advies van de gyn? Laat me weten hoe het verder met je gaat, ik ben benieuwd!
Ik ben 15 mnd bezig, sinds feb dit jaar in de mmm! Nog niet zwanger geweest T is wel m'n 2e kindje! Wat vind jou gyn minimaal voor innesteling?
Mijn gyneacoloog zei dat Progynova mijn eisprong helemaal plat legt. Het komt zelden voor dat jouw eigen cyclus toch door gaat. Normaal gebruiken ze dit hormoon bij terugplaatsing van een ingevroren embryo. Omdat ik veel goede verhalen had gehoord over tarwekiemolie en dikker baarmoederslijmvlies, ben ik op eigen initiatief begonnen aan tarwekiemolie. Ik heb ik november vorig jaar een curettage gehad. Tijdens de 12 weken echo bleek ons kindje met 10 weken en 3 dagen gestopt te zijn. Ik heb al twee kinderen uit een vorige relatie en ik ben altijd erg verwend geweest doordat ik in 1 of 2 rondes zwanger was. Nu zit ik al in ronde 6. Mijn gyn vindt 7 mm een minimale dikte. Ik laat zeker weten hoe het verder loopt. Mime29, wanneer moet jij weer naar de gyn? Daanxyz, Clomid kan toch ook zorgen dat je bmsv dunner is. Kan je gyn niet iets geven om dit tegen te gaan?
Ik word morgen gebeld door het ziekenhuis. Waarschijnlijk krijg ik deze week nog een kijkoperatie van mijn eileiders. Dit om alles uit te sluiten, zodat ze zeker weten dat het aan mijn bmvlies ligt waarom ik niet zwanger raak. Dus deze ronde nog geen progynova voor mij. Maar wanneer je dus progynova slikt kun je dus niet zwanger worden? Maar wanneer je weer stopt met slikken in een volgende ronde om een eisprong te krijgen, dan wordt je bmvlies toch weer dunner?
Dag meiden, ik heb veel baat gehad bij de tarwekiemolie caps kijk mijn onderschrift maar. Of het is toeval?? Las dat iemand hierboven clomid gebruikte daar werd mijn bms nog dunner van toen femara gehad. Hoop dat jullie hier wat aan hebben. Succes
Mijn gyn hoopt dat mijn hormoonhuishouding gereset is na de kunstmatige cyclus. Dus hoop dat ik weer mooi dik bmsv zal hebben
@wjb, hoe dun is jouw bmvlies altijd geweest? En hoe dun/dik was deze met gebruik van tarwekiemolie en wanneer je zwanger werd?
Ik ben sinds men eerste dag van deze cyclus begonnen met tarwekiemolie en ik moet zeggen dat ik me er goed mee voel. Vriendin van me zei dat het inderdaad de innesteling bevorderde aangezien men vorige zwangerschap geen plakbeebje was.... Ben het dus ook beginnen nemen. Op hoop van zegen, maar moet wel zeggen dat ik nu veel meer vruchtbaar slijmverlies heb gehad...
Ik moet nog een ruime week wachten tot nod... Ik moet zeggen dat ik ook veel vruchtbaar slijm heb gehad! Zou dit ook van invloed zijn op mijn bmvlies??