steken in onderbuik

Discussion in 'Zwanger worden' started by poeipoei, May 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi meiden
    ik had een vraag... ik had 4 mei me eisprong en volgens de calculator hier zou gisteren de evt. innesteling zijn... nou heb ik sinds gistermiddag links onderin me buik ter hoogte van me schaamstreek/lies enorme krampen steeds... ook heb ik van allerlei zwangerschapskwaaltjes.. duizelig misselijk moe emotioneel... heeft iemand van jullie hier ervaring mee. Ik ben vorige week nog bij de h.a. geweest en volgens de h.a. ben ik zwanger maar het was nog te vroeg om te testen... ik heb afgesproken om a.s. vrijdag te gaan testen... Dus heeft iemand van jullie ervaring met die steken onderin de buik en achteraf gedacht hee dat is de innesteling. word momenteel gek van mezelf
    alvast bedankt monique (alias poeipoei)

2. pinklady

pinklady Bekend lid

May 10, 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Ik zit ook met de zelfde klachten. Moe en steekjes onder in mijn buik, en met vlagen misselijk. Ik moet nog testen. Wanneer is je NOD? Vanaf die dag kun je testen namelijk.
    Ik hoop voor je dathet positief is! :D
    Groetjes esther

3. pinklady

pinklady Bekend lid

May 10, 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Mijn banner loopt niet helemaal goed, moet hem vanmiddag maar even aanpassen. En ik lees dat je over 7 dagen mag testen, sorry ;)

4. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Ik heb de afgelopen weken af en toe steken gehad. Verder geen zwangerschapssignalen alleen dat ik het afgelopen weekend verschrikkelijk moe was, terwijl ik veel had geslapen ook de week ervoor. Gisteren bedacht ik mij ineens dat ik sinds ik gestopt ben met de pil geen stemmingswisselingen meer heb gehad en van het weekend heb ik mijn vriend een paar keer behoorlijk afgesnauwd. Het lastige is alleen dat mijn lichaam niks anders aangeeft, dus ik ga ervan uit dat ik binnenkort gewoon ongesteld wordt...

5. little hope

little hope Actief lid

Apr 7, 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    hallo,

ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger (ongelooflijk gewoon) maar ik heb ook enorme pijnen in de onderbuik, net of ik ongi ga worden, maar ze noemen dit de bandenpijnen... dus maak je niet al te druk ;)

ben benieuwd hoe je test is gegaan :(

6. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi meiden
    nou bedankt voor jullie reacties
    en ik heb met de huisarts afgespoken dat ik vrijdag ga testen, en ik moet me echt beheersen om niet eerder te testen....
    groetjes monique

7. little hope

little hope Actief lid

Apr 7, 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    dan zou ik t ook niet eerder doen als ik jou was...

hou je ons wel op de hoogte?

knufffff

8. Floddertje

Floddertje Actief lid

May 10, 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb ook al ruim een week allerlei 'kwaaltjes'. Buikpijn, steken rechtsonder in m'n buik, misselijk na het eten, hoofdpijn, moe, moe, moe. Dizzy na het opstaan, etc. Ik haal me vanalles in m'n hoofd. En het duurt nog zo lang voor ik mag testen!
    Ik ben alleen wel heel erg bang voor een enorme teleurstelling als ik straks gewoon ongie word...
    Ik probeer er niet teveel aan te denken en zoveel mogelijk afleiding te zoeken, maar hoe negeer je al die vreemde pijntjes in je lijf?

9. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi meiden
    nou ik hou jullie op de hoogte en ik hoop op nog meer reactie's van meiden die dit ook in het begin van hun zwangerschap hadden... dus ik heb links onderin steken rond me schaamstreek vlak bij me lies en misselijk, duizelig en zoooooooo moe....
    groetjes monique

10. weethetwel

weethetwel Bekend lid

Mar 20, 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Oh wat spannend allemaal zeg...
    Morgen ga ik naar de huisarts kijken wat het is.
    Maak me zorgen ook omdat er suiker in de familie zit. Dus wil zekerheid hebben aangezien ik gister zo lam was in de benen waren net doekjes onder me. En misselijk elke keer en hoofdpijn. En gevoel onder in.
    We gaan het zien morgen wat de arts gaat zeggen.

11. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Poeipoei....wat spannend meid!
    Hoe kon je huisarts al zo vroeg zien dat je zwanger bent als het nog te vroeg is om te testen? :(
    Blijf voor je duimen meis! SUC6! ;)
    Hou me op de hoogte aub! Leef met je mee! ;)

Liefs Marjo

12. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi marjo
    nou ik was bij de h.a. met verschijnselen van misselijk duizelig en moe en toen heeft hij me bloeddruk opgenomen maar die was mooi 120/70
    en aangezien ik vorige maand een hsg heb gehad en alle zwangerschapsverschijnselen heb zei hij nou ik vermoed dat jij dus zwanger bent... en tuurlijk hou ik je op de hoogte desnoods stuur ik je een pb. ik ga vrijdag testen
    groetjes monique

Share This Page