wat vinden jullie mannetjes ervan dat je op het forum zit ? de mijne wou ook ff en kijkje nemen en gezellig mee praten ahah we hadden het er gister over. en hij zij dat we er teveel mee bezig zijn dat het daarom niet zo snel lukt. maar hij snapte wel dat het super leuk is en dat je anders praat met vrouwen als met een man over een zwangerschap en je komt er zeker meer over te weten. dus zijn mannen hier ook welkom anders zien jullie mijn mannetje hier meschien vershijnen groetjes samantha
Hoi samantha, Mijn vriend vindt het helemaal prima dat ik op het forum zit. We hebben inmiddels al een heleboel opgestoken hier. Als we iets niet weten mbt zwanger worden zegt mijn vriend wel eens "kun je daar niet iets over op het forum vinden?" Soms lees ik dingetjes voor en kunnen we samen vreselijk lachen om de grappige onderwerpen die hier voorbij komen. Hoe lang zijn jullie al bezig? als ik het idee heb dat mijn fantasie met me aan de haal gaat kom ik vanzelf iets minder op het forum, beetje zelfbescherming toepassen hahahaha Groetjes Pebbles
ik ben voor de 4de keer bezig wat gaat dat snel joh eigenlijk ben zo bij de 12 als ik zo door ga haha en jij pebbles groetjes samantha
mijn vriend vindt het ook prima, hoewel hij wel vindt dat het gevaar loert dat je er toch te veel mee bezig bent en dat er vooral veel indianen-verhalen of situaties die maar bij heel weinig mensen voorkomen worden besproken. Hij is meer van het klussen en we zien wel hoe het loopt!
haah volgens mij moeten de manenn een forum gaan openen om daar te praten wat ze ervan vinden daar hadden we het gister ook over was best leuk groetjes samantha
zeker spannend mijn pendels staan er voor juli goed bij 6x haha echt leuk om naar te kijken maar moet me er natuurlijk niet te veel op focusen we zien het vanzelf wel maar zla zeker niet slecht zijn als het in juni gebeurt groetjes samantha
haha zal me vriend laten zien wat ze hier schrijven en dan kant tie zien hoe leuk het forum is ahha . ik zal zeker ook kijken wat hun dan allemala schrijven groetjes samantha
mn man kan wel kijken op het forum mar snapt er toch niks van hij kan geen nederlands hahaha.. maar hij vind het prima hoor.. zo steek je tenminste nog wat op.. mar hij klust liever iedere dag hoewel ze zeggen dat het slecht is elke dag te klussen.. maar ben bij beide zwangerschappen ronde 1 zwanger geraakt jopelijk nu ook. dit is mijn 1e ronde
mijn vriend vind het ook oke dat ik hier zit. daarbij lees ik veel aan hem voor, en samen hebben we al veel opgestoken hier. wat een voordeel is, zeker in het begin als je nog niet zwanger bent is dat je hier de hele dag kunt kleppen over een zwangerschap en je mannetje niet de hele dag hoeft lastig te vallen
heey christel je mans zaad zou wel heel sterk zijn wou dat het bij mijn zo snel ging achja komt vanzelf geduld word beloond al hoop[ ik dathhet niet te lang gaat duren, ik ben wel zo bij ronde 4 maar van mijn mag het wel binekort raak zijn en voor de andere ook maarja we zien het wel. groetjes samantha
haha angel eyes inderdaad vind ik ook de anderen hebben er dan zeker minder last van groetjes samantha
Mijn vriend vindt het prima. Hij zit zelf vaak op een fietsforum. Er is trouwens wel een forum voor a.s. papa's. En hier schrijven ook wel eens mannen. Ik weet zo uit mn hoofd alleen mannetje van Heidii. Maar die schrijft dan meteen ook erg grappig.
ik heb geen idee of die sterk zaad heeft maar dat zal best wel... ik heb gewoon erg veel geluk gehad dat ik zo snel zwanger werd/wordt... hopelijk krijg ik nu weer geluk.. 2e is overigens wel op een miskraam uitgelopen
Mijn man vindt het leuk, alleen hij wil niet dat ik foto's van hem in het album zet of dat ik zijn naam noem. Ook ivm zijn functie. Maar hij vindt het fijn dat ik nu ook met anderen over de zwangerschap e.d. kan praten, zodat ik hem een beetje ontlast over alle kwaaltjes haha..
heey wat balen christel hoop dat dat niet meer gebeurt. zal voor je duimen . zal wel leuk zijn een forum voor vaders dan kunnen de vrouwen ook wat lezen groetjes samantha