Hoi dames, het is ronde 8 voor ons en ik heb afgelopen maand voor het eerst mijn temperatuur bijgehouden. Vandaag is mijn NOD. Net zoals afgelopen maanden heb ik 3 dagen voor mijn NOD bruinverlies gehad tot aan menstruatie zelf. Vandaag heb ik iets helderrood bloedverlies maar een naam mag het niet hebben. Wanneer ik echt ongesteld ben gaat het er wel anders aan toe zal ik maar zeggen..Ik heb echter wel dat gevoel alsof ik erg ongesteld ben... Maar dat is dus niet. Vorige week 's avonds ineens soort steken/ pijn in mijn onderrug . Echt een uur lang. Ik heb ook al een paar dagen vollere borsten. Geen pijnlijke. Mijn temperatuur was vanochtend nog aan de hoge kant voor mijn doen 37.0. Wat moet ik nu denken? Is er nog een kans?! Ik ben al zo vaak teleurgesteld en heb ook echt weinig hoop...maar ja... Het klinkt misschien ook weer niet onaannemelijk?
Testen.... ik heb ook nog gebloed, dacht echt dat het mn menstruatie was. Testte daarom stuk later omdatbik wel steeds meer symptomen kreeg. Dus gewoon proberen!
Het kan. Ik was bij mijn jongste dochtertje zelfs echt ongesteld. Het is dat ik de avond daar voor met mijn moeder bij de bioscoop was geweest en ze zag mij allemaal lekkere dingen kopen en normaal eet ik amper wat als ik ongesteld ben omdat ik me dan gewoon echt niet lekker voel. Ze grapte toen; Goh Ben je niet zwanger? Ik lachte het weg,kon helemaal niet want we hadden het immers veilig met condoom gedaan. Maar het bleef toch erg in mijn hoofd hangen want ik had wel wat kenmerken. Veel dorst,eet buien,gevoelige borsten... Dus de dag daarna heb ik een test gekocht en binnen no time was deze knal positief!!! Eerste wat door ons heen ging was,het zal niet goed gegaan zijn want ik verlies echt bloed zoals bij een ongesteldheid. Afspraak gemaakt voor een echo en daar zat toch echt een mensje in aanmaak met kloppend hartje!!! En dat mensje in aanmaak is nu bijna 3 jaar! Ga er niet teveel op hopen dat het bij jou ook zo zal zijn,maar sluit het niet uit. Gauw een test halen en plassen maar haha Succes!!!!
Testen! Ik duim voor je En hopen dat de menstruatie niet alsnog volledig doorzet. Ik heb een keer een vroege miskraam gehad, 2 dagen na mn nod. Dat begon met heel licht helder bloed rond het middaguur, savonds zette het pas echt door.