hoi ik mijn ongesteldhied gewoon gehad op 29 april.maar had 2 weken van te voren erg pijnlijke borsten en steken en pijn links onderin. met lope deed het pijn je voelde het gewoon steeds. maar ben in middels dus wel ongesteld geworden maar heb nu nog steeds last van die pijn links onderin net of je eierstokken in de weg zitten als je trap loopt of bukt en met niezen doet het pijn. had test gedaa 2 keeer was negatief.kan het zijn dat je dan toch zwanger bent ook al ben je ongesteld geweest. groetjes
Je kunt ongesteld worden en toch zwanger zijn. Maar jij hebt negatief getest, dus dan is het toch wel 99% zeker dat je niet zwanger bent + daarnaast ook nog ongesteld, dan blijft er nog maar een heeeeeel klein kansje over hoor. Maak jezelf dus niet gek en ga er vanuit dat je niet zwanger bent. Twijfel je toch enorm, dan zul je bij de huisarts een bloedtest moeten laten doen voor meer zekerheid.
oke dank je wel voor je antwoord. we wachten weer tot e volgende keer. zie dat jij mag testen vandaag klopt dat.
Ja klopt, alleen heb ik stiekem al gesmokkeld 2 dagen geleden en die test was negatief. Ik voel me wel anders dan anders, maar dat kan ook nog een gevolg zijn van mijn miskraam 2 maand geleden. Nu maar hopen dat de ongie weg blijft en dan over een paar dagen nogmaals testen. Jij heel veel succes met zwanger worden.