Je wordt er ook gek van soms he Toen wij begonnen zijn voor een 4e ging ik natuurlijk extra op mijn lichaam letten. Iedere keer als ik pijn in mijn borsten kreeg kon ik de klok op gelijk zetten dat kwam. Wel handig zit je niet lang in spannig. Maar nu voel ik helemaal geen pijn in mijn borsten en die heb ik 13 dagen voor de komt. Ik heb nu nog 10 dagen te gaan en de pijn is er nog niet. Wel heb ik zeurend hoofdpijn, droge mond en door de droge mond zelfs pijn in mijn keel. Dus vraag je je af is het de griep die alles weer komt verpesten of zal ik toch mijn eisprong gehad hebben terwijl ik sliep en toch zwanger zijn geraakt. Herkent iemand mijn verhaal???? Want snap maar niet dat ik geen pijn in mijn borsten heb en die heb ik altijd na de eisprong. Dus wie weet heeft de griep wel weer alles verpest deze periode Ik denk dat ik maar langsaam aan de moed op geef en gaat voor bereiden op ronde 4 Groetjes Lover
zolang je niet is geweest altijd positief blijven. misschien heb je wel een late eisprong, of een geruisloze spannend, ennuh niet de moed opgeven hoor. alles kan, noujah bijna alles dan! ik duim voor je liefs Angela
Dank je wel Angela ik zou de moed er in houden. Ik was vandaag even boodschappen doen en kwam een kennis tegen en die zei opeens he hoe is het met jou? Ik zie wat aan je gezicht maar weet niet wat. Dus dacht gelijk zou ik dan misschien toch je weet wel zijn!! Want kan gauw om alles huilen. Maar de angst bederft weer de pret want aan de andere kant wordt gezegt nee stom he. Liefs Lover
Helaas is de enige manier om er achter te komen afwachten. Hoe waardeloos het ook is. En dan testen. Ik hoop voor je dat het god uitpakt en dat de griep je overslaat.