Hoi, Even een vraagje misschien dat meer dames dit hebben. Ik had vandaag een pretecho heel leukk we konden alleen het geslacht niet zien de kleine was nogal eigenwijs haha. Bleef heel de tijd op zijn buikje en zij liggen haha. Maar goed we zagen ook op de echo dat ik een erg dikke/grote placenta heb dan normaal. Weet iemand misschien of dit kwaad kan of gevaarlijk is voor de baby? Iemand ervaring met hetzelfde. : Groetjess
kan geen kwaad dat betekent zelfs dat je baby het goed heeft in de baarmoeder (zo vertelde mijn arts ) bij mijn dochter's geboorte woog ze 6 pond, mijn placenta woog 1000 gram! heel groot en zwaar in verhouding tot mijn dochter! bij mijn zoon (8 pond) woog de placenta 800 gram, dus ik heb bij bijde een behoorlijk zware en grote placenta gehad, dat betekende dat de doorbloeding erg goed was en het kind goed beschermd lag zei de arts in het ziekenhuis, dus ik ga er van uit dat dat klopt
Nou, je baarmoeder rekt wel op als je kleine meer ruimte heeft hoor, Als het gevaarlijk was, hadden ze je dat echt wel gezegd, dus maak je niet te dik, De kleine heeft bij mij erg weinig ruimte doordat mijn buikspieren weinig meegeven en ik dus een klein buikje heb. Is ook geen enkel probleem: de ruimte die ze echt nodig hebben, komt er echt wel, alleen zitten ze dan soms ff iets krapper dan andere kindjes. Dat maakt echt niet uit, ze komen echt niet bekneld te zitten hoor,
hoooii, Vandaag een andere echo gehad maar alles zag er gewoon hartstikk goed uit en me placenta is niet te groot of wat dan ook. laat echt geen pretecho meer maken daarzo zat helemaal in rats voor niets. bedankt voor jullie reacties