Ik heb sinds een aantal weken (vanaf een week of 8?) een soort steekjes in de vagina. Kan dat kwaad? Of is het achter het schaambot vanwege een groeiende baarmoeder? Ik ben elke keer bang dat er wat aan de hand is, maar volgens de gyn was vorige week alles nog in orde. Herkent iemand dit?
Heb ik ook gehad hoor. Dat is volgens mij gewoon omdat je baarmoeder groeit. En bandenpijn zeiden ze tegen mij!
Aha, is dat nu bandenpijn? Ik heb het vooral als ik moe ben of als ik veel gelopen heb. Dan ben ik weer wat gerust.
Hoi, ja herken het ja heb het al vanaf 9wk zwangerschap. Ze zeggen dat het ongeveer tot de 25wk aan houd maar heb er nog steeds last van. Hopen dat het snel op houd want het is bij mij nog altijd erg pijnlijk
Ik heb dat nu sinds een paar dagen, zo'n zeurderige af en toe stekerige pijn. Maar bandenpijn is het bij mij absoluut niet, dat herken ik nu ondertussen . Lijkt eerder alsof ik heel fel moet plassen terwijl dat niet het geval is. Wat kan dit wel zijn dan? Heb bijvoorbeeld 's nachts ook vaak last van steken en pijn als ik na lang liggen opsta. Maarja, hoort erbij zeker? Of iemand hier ervaring mee?
Euhmzz, Dat had ik toen het kindje ingedaald was. Inderdaad de laatste 4 weken van de zwangerschap. Kon voor mijn gevoel toen ook niet meer netjes met mijn benen bij elkaar zitten. Net zo'n bouwvakker. En ik had het inderdaad na lang in dezelfde houding geweest te zijn.
Ja, voel me ook zo verschrikkelijk als ik moet zitten als er andere mensen bij zijn, voel me ook net een man ofzo, met de benen uiteen . Maar dat is dan het gevoel van een ingedaalde baby... leuk om te weten. Komt de pijn dan door het hoofdje dat ergens tegenaan ligt ofzo?