ik voel me al een tijdje "anders" ik moet over 3 of 5 dagen ongesteld worden (of ja, eigenlijk niet) ik heb gister(middag) getest--> omo wit had ik eigenlijk ook wel verwacht.... nu heb ik sinds vanmiddag (nog) meer "last" van mijn onderbuik....beetje wee-ig zeg maar....en ik moet nu om de haverklap plassen dit kan ik me niet herinneren van de vorige 7 (waarvan 5 mooie vlindertjes) zwangerschappen.... je zou toch denken dat je het wel zou weten als het weer raak zou zijn???!!! ik snap het niet....dat m'n licham zó raar doet....had ik maar een kijkluikje in mijn buik....pffffff Is het bij iemand anders een vroeg teken geweest (voor NOD) en je zwanger bleek te zijn??? of is het gewoon een blaasontsteking???? ik heb nog 2 kv testen liggen...zou ik morgen een gokje wagen met ochtend urine? of gewoon nog "rustig" wachten?!
Ik heb ook veel buikpijn en moet ook meer plassen, maar dat plassen komt bij mij denk ik doordat ik zoveel dorst heb en veel drink. Mijn nod is zondag..
ik heb vanmorgen nog eens getest omdat ik miselijk uit mijn bed kwam..... --> :x omo wit ik test op zijn vroegst pas zondag of misschien maandag pas!
hoop natuurlijk dat het positief is voor jou, maar ik heb het ook altijd als ik ongesteld moet worden. Dan is het gewoon niet meer normaal hoeveel ik moet plassen dus ik snap wat je bedoelt maar het kan ook gewoon een teken zijn dat je gewoon hartstikke ongesteld moeten worden, maar hoop natuurlijk het beste voor je
Ik heb vanmorgen ook getest.. en zag een heeeeeeel wazig steepje.. nou kon ik het niet laten, en wilde duidelijkheid...dus digitale gehaald en vanmiddag gedaan met paar druppels plas. haha kon niet meer plassen en zie
wauw hen30sep gefeliciteerd!!! ben je al veschillende keren hier op het forum tegengekomen, geniet ervan!!!!!!!!! veel plassen kan vanalles zijn. Ik heb het ook wel eens voor nod en dan word ik toch ongesteld, maar ik hoop voor jou dat het een zwangerschap is. Mijn nod is zaterdag, heb nu ineens rekbaar plakkerig slijm en moet ook wat vaker plassen, maar goed ik drink dan ook 2.5 liter water per dag. Verder super emotioneel al een hele week jank echt meteen aan, maar goed we zullen zien. Wil misschien morgen een testje doen, maar misschien wacht ik nog wel even. Succes iedereen!!
WAUWWWWW wat gaaf hen30sep!!!!! ik weet wel uit ervaring dat ik langzaam hcg aanmaak....zie oude topics van mij!!! maar het voelt gewoon zo..... tegen de avond begin ik steeds meer last te krijgen van mijn onderbuik/bm.... ik ben duizelig als ik op sta (van de bank)... ik moet vaker plassen... zojuist 4 uur weesten fietsen met het gezin.... met tussendoor een ijsje hier, een speeltuinje daar, even wat drinken en als laaste nog even langs oma.... nu moe op de bank met mijn lappie op schoot en "ineens" voel ik mijn buik weer..... ik fantaser nu ook 's nachts weer van zo'n klein hummeltje.... dit keer en meisje... lekker tutten enzo...... er zit niks anders op dan gewoon af te wachten!!!