Hallo! Als ik 's nachts/ 's ochtends vroeg wakker word omdat ik moet plassen, moet ik me heel voorzichtig bewegen omdat anders, ik denk, mijn baarmoeder even zeurderig pijn doet. Het lijkt wel of mijn baarmoeder even rustig "uit elkaar" moet komen. Net als dat je even in een verkeerde houding hebt gezeten. Is dit normaal? Komt dit door de druk van mijn blaas? Als ik dan overigens naar de wc ga dan hoef ik helemaal niet veel te plassen. In bed voelde dat nog wel zo. Ik heb afgelopen dinsdag mijn urine naar de dokter gebracht en ik heb geen blaasontsteking. Komt dit gevoel omdat de baarmoeder tegen mijn blaas aan drukt? Overdag heb ik van deze 2 kwaaltjes geen last. Alleen als ik 's nachts wakker word. Wel heb ik als ik overdag een beetje in elkaar heb gezeten dat ik rustig op moet staan. Ook nu weer net of het even moet rekken in mijn onderbuik. Ik hoop dat u mij een antwoord kunt geven. Groetjes shampoo
hoi Shampoo, ja het is een normale klacht. Omdat je de hele nacht gelegen hebt heeft je baarmoeder in een bepaald epositie gelegen. Als je dan weer gaat staan verandert dat. Ook als je geplast hebt neemt de blaas weer een andere plek in en kan de baarmoeder weer wat zakken. Allemaal normaal, geen probleem. Mirjam