ik ben nu 19 weken zwanger en heb momenteel last van die gemene steekjes in me vagina. Weet iemand wat dit is? en verlies van mezelf al onwijs veel slijm, maar nu nog meer als in het begin van me zwangerschap! Kan dit kwaad of niet? bedankt alvast
Hi, ik had dat ook, geen idee wat het was. Misschien door een betere doorbloeding? Volgens mij niks om je zorgen om te maken, hoor.
Ik had dat ook rond 20 wkn en nu met 31 wkn en 2 dagen doet het beneden gewoon een beetje zeer af en toe, het voelt een beetje beurs. Ik weet eigenlijk nie of dat normaal is :S
ja klopt, het hoort bij bandenpijn, ik had het ook, en telkens als mijn beebje een groeischeut heeft krijg ik het weer een paar dagen.
okee bedankt voor de antwoorden dan maak ik me geen zorgen meer. Soms ook van die steken bij me heupen dus zal het er allemaal wel te maken hebben bedankt ben weer gerust
Ik heb het ook sinds een paar dagen en het is niet fijn nee, maar ik heb gelezen dat het idd bandenpijn is. Heb jij ook zeurderige steken aan de zijkanten van je baarmoeder? Gelukkig trekt het wel steeds vrij snel weer weg bij mij.
ja inderdaad, zijkant ook soms trek het door naar me rug. Maar het ergste ech van de vernijdige steken in me vagina af en toe...