Hee meiden, Sinds afgelopen vrijdag weten we dat we een tweeling krijgen! Ben er nou steeds helemaal van in de war.... Het verhaal; Ik liep al een tijdje rond met zeurende buikpijn, af en toe steken. En omdat ik ook echt heeeeeeel erg misselijk was/ben dacht ik toch maar eens naar de huisarts te gaan. Dus vrijdag kon ik terecht. Voor de misselijkheid kon hij me gelukkig zetpillen geven (Emesafene) maar de buikpijn vond hij vreemd en hij vertrouwde het toch niet helemaal. Ik had overigens geen bloedverlies. Hij stuurde me door naar het echocentrum voor een vroege echo om te kijken of het goed zat. Ik kon daar terecht om kwart voor 4. Manlief nog wel gebeld maar hij ging het allemaal niet redden dus ging ik alleen. Het zou vast allemaal goed zijn. Daar lag ik dus in mijn eentje, toen ik zelf zag (als eerste ! nota bene) dat we niet een maar twee kindjes gaan krijgen. Ik lag echt helemaal te shaken..... Toen ik buiten stond manlief maar een smsje gestuurd dat alles goed was. Ga toch echt niet over de telefoon vertellen dat we tweeling krijgen. Dat komt thuis wel..... Maar goed, het is nu maandag. Lig met buikgriep op bed, (verklaring voor mijn pijnklachten?)wellicht ook mede ontstaan door alle spanningen en slecht slapen. Begrijp me niet verkeerd, we zijn blij dat alles goed is, maar we hadden er gewoon geen rekening met een tweeling gehouden. Is het raar dat we nu nog niet echt een blij/gelukkig gevoel ervaren? We zitten met name met heel veel praktische dingen/vragen en of alles wel goed zal gaan enzo. Wie heeft dit nog meer meegemaakt? En hoe gingen jullie hiermee om? Ik hoor het graag. Gr. Dolfijn
jeempig ja ik kan me voorstellen dat je nu eerst allemaal vraagtekens krijgt hoe dit? hoe dat?/ en wat als? en dat je ben geschrokken snap ik best wel hoor denk als je alles een plaatsje heb gegeven en als je er wat meer antwoorden op heb gevonden dat je behoorlijk blij zult zijn en je rijk voelt met dit mooie wonder wat groeit in je buik gefeliciteerd en fijn dat alles goed gaat!
mijn man is van een tweeling en mijn zwager ook, ik hoor bij hun ouders ook dat ze de eerste tijd geschokt waren omdat er zo veel op je afkomt en dan in tweevoud! neem de tijd om het te verwerken en verzamel informatie waar je behoefte aan hebt, ennuh....gefeliciteerd
Gefeliciteerd! Ik denk dat je gewoon even moet wennen aan het idee, zou ik ook hebben! Tis ook nogal niet wat, 2 van die guppies.
Hallo, Ikzelf hoorde pas bij de 20 weken echo dat wij een tweeling kregen en met 28 weken zijn ze al geboren, dus echt veel tijd om eraan te wennen hadden wij ook niet. Onze omgeving reageerde vooral heel blij, terwijl wij ook met praktische en extra risico vragen zaten. Uiteindelijk is het natuurlijk heel bijzonder en apart, maar ook wij hebben er erg aan moeten wennen. Groetjes, twinsmam
ik kan me heel goed voorstellen dat je ook erg schrikt van het nieuws dat je 2 kinderen gaat krijgen. twee kinderen is dubbel veel geregel en alles dubbel. Sneu voor je dat je alleen was toen je het nieuws hoorde. ik hoop dat je gauw aan het idee went en ervan gaat genieten, eerst maar even bijkomen!
ook wij hoorden met 9 weken dat we een tweeling zouden krijgen. had dit echt niet verwacht. ik was ook niet misselijk, ben dit ook hele 3 maanden niet geweest. alleen moe, maar niet erger dan bij mn vorige 2 zw schappen. wij dus heen voor termijnecho, je schrikt je rot, ik zag t meteen op het beeld! we kwamen niet meer bij van het lachen. komt niet in de familie voor. is echt toeval. ben er al aan gewend, t wordt druk, met wel dubbel zo leuk denk ik... jij, succes met alles! groetjes