Steken in Vagina

Discussie in 'De bevalling' gestart door Biancaaa, 22 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Misschien een beetje een rare vraag..
    Heb van de week al paar keer last gehad van ongie steken maar niet dat ze elke keer terug kwamen. En heb soms pijnlijke steken in mn Vagina Waar de kleine straks uit komt. en heb het idee dat ik meer afscheiding heb dan normaal. Iemand enig idee wat het kan zijn? Ben 3 weken geleden bij de vk geweest en die zei dat het al wel bezig was met indalen..

2. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    ik herken de het wat je beschrijft.
    bij mij was het rond 38 weken dat ik daar last van had bij mij waren het indalingsweeen...
    soms niet echt prettig en het lijkt net of je ongi door moet zetten alleen kan dat natuurlijk neit.

3. Niet meer actief

ja.. INDALEN! Lekker hè.. soms is het net alsof er al wat uitsteekt!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier t zelfde hoor, is normaal. Kunnen idd indalingsweeën zijn.

5. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik heb vanaf gisteren al last ik weet niet zeker als het indalingsweeen zijn, maar de kans is wel groot! Want de kleine ligt al weken met der hoofdje naar beneden.
    Maar het is echt geen prettig gevoel en ik heb ook zo,n gevoel dat je menstruatie moet gaan krijgen in enkele dagen.
    Afgelopen nacht echt slecht geslapen daar door, want het voelt wel heel naar.

Groetjes Anna

6. Niet meer actief

hmm... die van mij ligt nog alle kanten op! En nog ruim voor de uitgang.. maar ze is wel ruimbaan aan het maken! En dat is dus echt niet fijn nee!

7. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik heb 4 weken land niet normaal kunnen staan en dit bleken indalingsweeen te zijn constant pijn bij mijn schaambeen

8. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    okeej ben net bij de verloskundige geweest en die zei dat het inderdaad nu is ingedaald.
    Heb alleen soms het gevoel dat mn hele vagina word opgerekt dat is zo een raar gevoel ook beetje lastig te omschrijven

9. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Euh..Ik voel het niet indalen terwijl het alwel aan het indalen is. Ik heb ook nog geen last van harde buiken of ongi pijn. Heel af en toe een klein steekje in de vagina maar dat was het. Ik hoop niet dat dat betekent dat ik richting 42 weken ga... pffff.

10. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    het maakt niet uit of je het voelt. mijn zus merkte er ook niks van en ze is een week eerder bevallen

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb die pijn en steken ook sinds week 35 ongeveer, dan een dag weer wel en dan weer niet.....
    Maar mijn kindje is nog steeds niet ingedaald :(

12. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    @ Sammie01
    19 dagen overtijd? Dat is al heel wat hé...
    Heeft je vk nog niets gezegd over inleiden ofzo?
    Ben een nieuwsgierig aagje, sorry :oops:

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haar laatste berichtje was op 1 maart. Dus ik vermoed dat ze inmiddels bevallen is :)

14. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    ik heb er nog steeds last van ook al is de baby al 2 weken geleden ingedaald, denk dat dit dan voorweeen zijn...

Deel Deze Pagina