Hoi, Vanaf 18:00 uur vandaag denk ik rugweeën te hebben. Ze kwamen al vrijsnel om de 6/7 min. en duurden krap een minuutje.. In de tussentijd ben ik echter niet pijnvrij, blijf een wat zeurderige pijn in mijn onderrug houden. Nu 23:15 uur nog steeds rugweeën alleen wisselt de tijd er tussen soms.. Dan weer een half uur om de 4 min, 2 keer 7 min er tussen en dan weer 5 minuutjes er tussen. Ze duren wel een minuut en ben dan echt eventjes in mezelf om het op te vangen.. Ik vind ze echter nog goed op te vangen.. Buik is hard tijdens de wee maar eigenlijk niet pijnlijk.. Pijn zit 'm echt in mijn rug en iets in mijn bekken. Wat denken jullie? Zal het begonnen zijn? Of noem je dit ook 'rommelen' en kan dit ook nog gerust een paar dagen duren. Ik ben 39 weken en 5 dagen zwanger.. Geen slijmprop oid verloren geloof ik..
Je zou denken dit zou het weleens kunnen zijn... Ik zou als ik jou was gewoon bellen naar je verloskundige met die vraag, die zal het vast en zeker wel weten! Spannend!!
Bij mij begon het wel zo. Het werd toen vanzelf regelmatig na een nacht voorweeën. Ik had ook alleen maar rugweeën! Ik hoop dat het doorzet. Veel sterkte en succes!