Steken in vagina

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dehi, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Hoi meiden, ik ben ruim 6 weken zwanger nu en heb sinds vanavond af en aan steken in m'n vagina. Het zit links en het lijkt een beetje alsof het m'n baarmoedermond is wat steekt. Het is heel vervelend, als ik zeg maar duw zoals je met plassen doet dan verdwijnt het weer. Het zit dus niet in m'n baarmoeder maar echt in m'n vagina. Heel gek ik herken dit niet van m'n eerste en zit me hier dus zorgen te maken nu. Herkent iemand dit?
    Alvast bedankt voor het antwoorden

2. Maartje2013

Maartje2013 Actief lid

9 sep 2012
    122
    0
    0
    Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap gehad, af en toe venijnige steken, rond de 11 weken. Maar dat waren er vijf op een dag ofzo. Ik begrijp van jou dat het er meer zijn? Is het erg pijnlijk? Heb geen tips alleen dat ik het (in mindere mate) herken

3. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    ik zal voor de zekerheid even langs de huisarts gaan want het kan een beginnende schimmelinfectie zijn.
    sorry voor de vieze praat maar dat kan het wel eens zijn.
    jeukt het ook?
    of een rare geur?
    hoor ik namelijk wel veel meer tijdens een zwangerschap door de hormoon verandering gebeurd dit nog wel eens

4. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Het was zo net best erg. Denk er in anderhalf uur tien gehad ofzo. Nu is het weg sinds het plaatsen van het topic haha. Wel fijn dat er enigszins herkenning is, thnx voor je berichtje :)

5. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Oh thnx voor de tip! Nee nog geen jeuk en rare geur gelukkig. Het is nu ook weg, afkloppen. Maar hou het in de gaten. Als het morgen nog aanhoudt dan bel ik denk ik sowieso even de vk. Kan nooit geen kwaad toch?

6. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Ik heb het ook gehad met mn eerste zwangerschap. Weet niet wat t was maar 5 ging vanzelf over.
    Denk niet dat je je druk hoeft te maken. Alles is heel goed doorbloed in je vagina misschien komt t daardoor?
    Als je twijfelt vraag je het je verloskundige

7. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    nee hoor vk kun je altijd om raad vragen.
    daar zijn ze voor :D
    en wat schoentje24 zegt kan ook nog wel eens hoor want je lichaam pompt nu extra bloed rond en dat kan ook nog wel eens vervelende gevoelens op plekken geven

Deel Deze Pagina