En dan bedoel ik in de zin dat hij nogal een grote behoefte heeft momenteel waar ik dus met 39 weken zwanger echt geen zin meer in heb Waar ik lees dat de meeste mannen geen zin hebben in hun (hoogzwangere) zwangere vrouw is hier dus echt niet he, deze lijkt alleen maar meer behoefte te krijgen. Word er momenteel echt stapelgek van, continu maar opmerkingen maken en mij niet met rust kunnen laten en als ik eindelijk me draai in bed heb kunnen vinden met die buik valt ie me weer lastig mijn hoofd staat naar bevallen en sex is wel het laatste waar ik nu aan denk Nog meer dames met hetzelfde probleem?
Pff vermoeiend lijkt me dat. Gewoon even duidelijk maken dat je er geen zin en behoefte aan heb en dat die anders zichzelf maar moet helpen Lijkt me knap irritant als die zo hardleers is.
Het schijnt dat sex de bevalling kan opwekken win win situatie Nee sorry even serieus. Ik begrijp je heel goed al ben ik nog lang niet daar waar jij nu bent. Ik zou eerlijk zijn tegen je partner. Ik weet toevallig van mijn partner dat hij pas vervelend word als hij al een tijdje heeft gewacht. Dus dan maar toegeven. Maar als hij altijd vervelend is dan zou ik gewoon zeggen dat hij vervelend is en dat die maar even een uurtje moet gaat douche, en mij met rust moet laten Ik weet het anders ook niet. Ik snap hun kant namelijk ook wel weer. Lastig!
Hij weet het hoor en begrijpt het best maarja het blijft een man he en nee, de tempel is momenteel echt ff gesloten, voel me alsof ik elk moment zou kunnen bevallen en down onder voelt gewoon ff niet prettig nu. Ik bedoel dit topic ook een beetje als grapje hoor, gewoon omdat die mannen zo lekker irritant kunnen zijn....
Ach ja mannen he.. Ik had destijds nog wel zin maar het ging niet meer, ik was enorm krap geworden en t voelde niet prettig voor mijn vriend. Zn hoofd stond er ook helemaal niet naar, alleen maar bezig met de bevalling. Toen mn vliezen braken met 40+2 zei ik: nu mogen we geen sex meer hebben. Werd ie beetje boos denk je nou echt dat ik dat nu wil!!
Jeetje, lastig zeg. Je hoeft niet perse sex te hebben je kunt ook handenwerk doen zeg maar. Partner tevreden en jij bent er even vanaf. En als je daar ook geen zin in hebt ja dan zal hij dat moeten accepteren.
Ik zou met hem bespreekbaar maken dat ook die dubbelzinnige opmerkingen en toenaderingen voor jou tenenkrommend zijn. Dat je het vervelend vindt om hem steeds te moeten teleurstellen en dat het echt niet gaat gebeuren. Inderdaad kun je hem tegemoet komen, maar als je ook dat momenteel niet wilt of kunt, dan zal hij de relatie met zijn linker- of rechterhand toch wat inniger moeten maken voorlopig
Vraag hem of hij een bal van drie kilo in wil slikken. Heeft hij dan nog steeds zin mag hij nog eens aankloppen. 😉
Ik snap hem wel. Hij denk vast, als het nu niet gebeurd mag ik minimaal nog ruim een maand zonder. Maar als je het echt niet wilt dan moet je het niet doen! En heel duidelijk zeggen dat het er letterlijk en figuurlijk niet in zit. Ik in jouw situatie zou er echter wel voor kiezen om het te doen. Maar dat zou dan zijn in de hoop dat het weeen opwekt en om na 2 minuten weer even van het gezeur af te zijn XD
Arme jongen ... hier was het precies andersom. Tot de dag dat ik moest bevallen wilde ik wel 3 keer per dag. Manlief liet het jammergenoeg al vanaf 30 weken afweten... Jammer voor hem dat ik na de bevalling ,zolang ik bv gaf, echt 0,0 zin had... dat waren 8 lange maanden voor hem