Hoi allemaal, Ik was benieuwd of de chinese geslachtskalender vaak klopt? Of iemand er ervaring mee heeft? Groetjes Leonie
Hoi Leonietje, Deze vraag is al vaker hier gesteld. Misschien zijn de antwoorden nog ergens te vinden. Ik heb eens gelezen dat het voor 90% klopt. Afwachten maar ! De chinese kalender zegt bij ons in ieder geval wel hetzelfde als de pendel, dus ik ben benieuwd ! Groetjes, Nikki F
Bij mij zeggen de chinese kalender en pendel ook hetzelfde, nog drie weekjes geduld en dan zullen we het weten of het klopt! Ben alvast heel benieuwd! Groetjes
Er zijn al verschillende onderwerpen over geweest. Als je de zoek functie gebruikt kom je hier ook achter. Volgens mij kwamen met de poll toen uit op ongeveer 70% van de gevallen dat klopte.
Ik zou volgens de pendel alleen maar kans hebben op een jochie in januari en de rest van het jaar een meisje (ben 21 jaar) krijg nu toch mooi een jongen
hallo bij mij zegt de pendel en de chinese kalender ook het zelfde nog ff afwachten veel liefs mariska
Bij mij zegt de chineze kalender dat we een jongetje krijgen maar volgens de echo wordt het een meisje! Dus afwachten maar! Hihi...
Bij mijn eerste zwangerschap klopte die wel, Nu zegt de pendel een jongen,maar de chinese kalender zegt een meisje. Afwachten maar Liefs Wendy
Nee klopt niet, de eerste zou volgens de kalender een meisje worden en werd een jongen en nu zouhet een jongen zijn maar tis een meisje.