Steken in zij.. au au au

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Alva, 2 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alva

Alva Niet meer actief

Vannacht ineens wakker met stekende pijn in mijn zij. Net alsof ik heb hard gelopen.
    Het is licht aanwezig en pijnlijk bij bepaalde bewegingen.

Nu ga ik zitten en wordt het erger, bij sommige steken is ademhalen en praten ineens lastig.
    Het zit helemaal links iets hoger dan de navel zeg maar. Dus geen baarmoeder of banden lijkt mij. Dit is de 4e zwangerschap en ik herken het ook niet.

Voor iemand wel herkenbaar? Ik loop bij de gyn dus de drempel om te bellen is vrij hoog..

2. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hey,

Ikzelf heb galstenen gekregen tijdens m'n 2e zwangerschap. Maar die pijn zit meer links net uit het midden. Misschien iets aan je maag? Galblaas koliek pijn doet namelijk nog meer pijn bij diep ademhalen.

Beterschap! 🍀

3. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Oh ik liep ook bij de gyn en vond de drempel om te bellen juist niet hoog. Gewoon bellen hoor als je ergens last van hebt!

4. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.824
    2.249
    113
    Heb je je urine al is laten controleren? Ik had t ook, geen blaasontsteking toen maar dan kan t nasr je nieren doortrekken
    Ik had nierstuwing, was rond 14 weken over!

5. Alva

Alva Niet meer actief

Bij bewegen gaat het weg, met stilzitten komt het terug. Zal het weekend wel aankijken, maandag gelukkig de termijn echo.

Heb geen urine laten checken nee, het kwam vannacht ineens opzetten.. zo raar

6. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Koliek pijn zorgt er ook voor dat je niet stil kan zitten. Hopelijk is het niks ernstigs. Wel even bespreken hoor!

Deel Deze Pagina