Hoi, we zijn druk bezig voor een tweede kind. In het voorjaar heb ik een mk gehad en sindsdien vreselijk onregelmatige cycli. Nu weet ik dat ik 10/11 nov mijn eisprong heb gehad en in dat weekend ook flink geklust. Ik heb allerlei vage klachtjes (maar misschien wil ik die te graag voelen?), maar waar ik al een paar dagen vooral last van heb ik rommelende darmen (veel vaker ontlasting dan anders) en steken in mijn linkerzij (daar zat het ei ook vlgs de gyn). Verder heb ik niet echt opvallende klachten zoals opgezette borsten, misselijkheid etc, maar omdat mijn buik zo rommelt, spierpijnachtig aanvoelt icm die steken in de linkerflank, vroeg ik me af of iemand dat wellicht herkent als (mogelijke) zwangerschapskenmerken. Vanmorgen heb ik, ongeduldig als ik ben getest en die test was negatief (4 dagen voor NOD, als ik uitga van twee weken na de eisprong ongeswteld worden.) Kan iemand me bevestigen/geruststellen? Groetjes Mama7
Hallo, Ik herken je vage klachten, ik heb ze zelf maar omgedoopt tot ik-wil-zwanger-worden-symptomen. Ik heb vaker gelezen dat rommelende darmen waargenomen worden. Maar net als alle klachten valt ook dit onder klachten die tijdens elke cyclus terug kunnen komen... Probeer je geduld te bewaren (ik weet hoe moeilijk) en je menstruatie af te wachten. Ik lees ook vaker over innestelingsbloedingen en wil mijn menstruatie nog wel eens afdoen als zo'n bloeding, maar geen positieve test... Hoe moeilijk ook, houdt moed en wacht op (geen) bloed!! Hopenlijk gauw 2 streepjes!!