Steken in zij

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mrjn85, 27 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrjn85

mrjn85 Niet meer actief

Hallo forumleden,

Ik ben sinds 3 maanden gestopt met de pil. Ik weet dat je lichaam je erg voor de gek kan houden als de wens er heel erg is.

Voorgaande maanden heb ik eigenlijk nergens last van gehad, maar merk nu wat vreemde dingen.

2 dagen geleden lag ik op bed en kreeg enorme steken in mij zij. Zo'n gevoel alsof je te hard gerend hebt. Daarnaast had ik ook steken in mijn schaambot en straalde uit naar mijn vagina. Daarnaast moet ik erg veel plassen en eet veel meer dan normaal. Heb enorm veel trek in vette hap :S. Ik heb altijd na mij ei last van afscheiding, deze keer is het niet meer dan wat ik normaal al heb. Ook geen pijnlijke borsten ofzo.

Ik moet as donderdag ongesteld worden dus het is nog even afwachten. Maar vraag me wel af of iemand dit herkent?

2. mrjn85

mrjn85 Niet meer actief

Niemand? Onderwerp wordt door 25 man bekeken, maar er is niemand die hierop kan reageren?

3. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    kunnen klachten zijn van zowel naderende ongi, als zwangerschap, als ontpillen :)

Bij mij variƫren de klachten regelmatig.

afwachten dus!

4. Minaatje

Minaatje Lid

29 sep 2014
    91
    0
    0
    Lerares
    Antwerpen
    Ik had die klachten ook toen ik net stopte, heel erge steken en buikpijn en opgezwollen buik. Omdat ik niet beter wist dacht ik dat ik meteen zwanger was geraakt maar het was enkel het ontpillen denk ik of de eisprong (maar toen hield ik het nog niet in de gaten).. Nu zit ik ook rond de periode van mijn eisprong heb ook wel wat last maar niet zo erg zoals die erge steken van toen.

Je bent nu al drie maand gestopt dus weet het niet, het kan vanalles zijn maar het beste is om er vanuit te gaan dat je niet zwanger bent. Dan is de verrassing groter en de teleurstelling kleiner, dat probeer ik ook te doen.

5. Vlinder125

Vlinder125 Niet meer actief

Ik heb elke maand wisselende klachten die alles kunnen betekenen. Omdat je bezig bent met zwanger worden let je op elk steekje en alle andere kleine dingen waar je normaal nooit op lette. Ik ben me er nu bewust van dat het van alles kan betekenen en ik laat mijn lichaam me daar niet meer door in de war raken!

Deel Deze Pagina