Steken/kramp 24 wkn

Discussion in 'Gezondheid' started by Marielle1993, Aug 31, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marielle1993

Marielle1993 Bekend lid

Sep 7, 2014
    681
    95
    28
    Female
    Hoi meiden,

Sinds gisteren heb ik last van wat zeurderige kramp in de onderbuik/onderrug. Gisteren was het heeeel licht aanwezig, het voelde als een naderende menstruatie zegmaar ..

Sinds vanmorgen is het wel wat verergerd, vanmorgen had ik voornamelijk last van continue kramp in de rug af en toe gepaard met steken.De kramp/steken zitten soms ook rondom (heupen/onderbuik)/ uitstralend naar bovenbenen. Ik kan het ook wel een beetje omschrijven als een trekkerig gevoel..
    Het lijkt nu weer wat afgezakt, het komt en gaat een beetje ( lichte kramp/ steken)

Vanmorgen heb ik mijn urine op kweek laten zetten bij de ha, hier krijg ik morgen de uitslag van. Verloskundige is op de hoogte, in de gaten houden zegt ze en morgen de uitslag even doorbellen.

Hebben jullie ervaringen met deze klachten? Ik hoor het graag!
    Ik hoop eigenlijk op een blaasontsteking, dan weet ik wat de boosdoener is. 2 dagen geleden heb ik mijn urine ook al laten testen maar daar kwam toen niks uit.

2. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

Jun 28, 2014
    1,887
    1,011
    113
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik had dat ook bij mijn eerste... bij mij was het waarschijnlijk zo dat de baarmoeder zo snel groeide dat het die klachten gaf (dat en een super druk kind waardoor ik veel harde buiken kreeg Hihi) ook urine op kweek gezet maar niks gevonden.... werd er bloed nerveus van maar toch is ZL met 39+1 geboren

Marielle1993 likes this.
  3. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,840
    113
    Herkenbaar, ik had het in dezelfde periode (rond de 24/25 weken). Ik vermoed zelf dat het toen inderdaad de groei van de baarmoeder is geweest en de omliggende banden die pijn deden. Het is vanzelf weer weggegaan. Mocht de pijn erger worden of je vertrouwd het niet dan kun je het beste even weer contact opnemen met je verloskundige.

Marielle1993 likes this.

Share This Page