Even van me af schrijven...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Chamisa, Nov 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chamisa

Chamisa Actief lid

Nov 7, 2007
    111
    0
    0
    schippersvrouw
    Zuid Holland
    *klaagmodus aan*

Ik ben het zo zat... Alles doet me zeer. Ik weet van gekkigheid niet meer hoe ik moet staan, zitten of liggen. Junior ligt geen moment stil. (Geen fijn gevoel als je baarmoeder aan 1 kant verkleeft zit aan de buikwand!)
    Zeker 's avonds als ik op de bank zit of in bed lig, ook continue steken in mijn vagina, ik voel hoe er tegen mijn schaambeen aangeduwd wordt. Ik herken dit helemaal niet vanuit mijn vorige zwangerschappen... Die waren allebei bijna probleemloos. Nu alleen nog maar pijn gehad. De eerste 16 weken heel veel angst doordat ik zware bloedingen had gehad.

Ik zit op het moment gewoon even niet lekker in mijn velletje. Nog 6 weken en 2 dagen te gaan totaan de keizersnede. Ik ben gewoon zoooooooooo moe... :cry: :cry: Het gevoel alsof ik 10 stappen overal achteraan loop.

*klaagmodus uit*

Sorry meiden, maar ik moest het gewoon even kwijt... dankjewel

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik weet wat je voelt en dat is niet leuk :( Nog een paar weekjes volhouden meid! Knuff

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    begrijp goed wat je bedoelt meid ! de pijntjes beginnen ook bij mij te komen , slapen is waardeloos en ik wil gewoon weer mezelf zijn ( niet zon emotionele ....die begint te huilen bij ieder verkeerd woord wat er gezegd word hihih) enz enz enz
    dus begrijp je heel goed !

wil je veel succes wensen de laatste weekjes ben bang dat er weinig anders op zit .

4. Pupke

Pupke Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    3,043
    3
    38
    Maastricht
    @Chamisa: je mag best even klagen hoor meid, het is ook allemaal niet niks! Ik hoop dat je tussen de klachten door ook nog zo je genietmomentjes hebt. Ik hoop dat de tijd voorbij vliegt voor je!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hmm, hier last van iets andere kwaaltjes, maar lig nu voor de tweede keer sinds m'n verlof (5 weken nu) met griep in bed :( Verder doet alles me zeer, dus lang liggen is helemaal niet fijn, de kleine heeft me een paar gekneusde ribben getrapt eergisteren en dat is een hele hele slechte combi met het vreselijke hoesten... Wat ook weer zo wat is: m'n neus zit potdicht, dus moet door m'n mond ademen, maar daardoor lig ik dus steeds te hoesten, want het is een vreselijke kriebelhoest, die dan weer ontzettend pijn doet aan m'n ribben.... :(
    Liggen verergert het hoesten, maar zittend slaap ik niet. Heb vannacht maar een uurtje of 4 geslapen en ben dus vreselijk moe... Loop overtijd, dus ieder moment zou de bevalling kunnen beginnen en alhoewel ik de afgelopen week zoiets had van: Kan me er niet snel genoeg uit, dat kind, ben ik nu bang dat ik gewoon veel te moe en beroerd ben en dat je net zult zien dat dochterlief vandaag of morgen bedenkt: OK, nu kom ik eruit :( Pffff.... ben het ZOOOOOOOOOO ZAT!
    Kan me dus helemaal voorstellen dat je er ook wel helemaal klaar mee bent, Chamisa!
    Maar goed, toch maar ff door he? Zit weinig anders op :( Sterkte jij ook!

6. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

Mar 26, 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    Oh klaag n end weg! is soms echt nodig..
    ik kan nu al soms niet meer..
    Bekken instabiliteit, steeds ziek.. Me huid van me buik voelt blauw.. Elke dag hoofdpijn..
    Je word dr echt sjaggie van soms.. En ook bij mn eerste geen last van dit gehad.

Wens je veel sterkte in de aankomende weken nog!

7. valentijn14

valentijn14 Actief lid

Jul 8, 2008
    280
    0
    0
    Voel totaal met je mee, ben t ook zat...heb nu al een behoorlijke grote buik...ik loop als een pinguin of alsof er een banaan in mijn reet vast zit. Als ik opsta, lijk ik wel een oud wijf..oe ai zeg ik dan. ik ben het nu al zat. Jij nog eff....vol houden schat. neem je rust....dat zal je straks echt nodig hebben.
    het is fijn om je gevoelens hier te uiten omdat er meiden zijn die altijd weet wat je doormaakt, en das fijn!
    we zouden eigenlijk zo een meeting moeten organiseren, net als bij AA. :)

zo van: ik ben brigitta...en ben 31...en ben het nu al zat..... :oops:

8. raspberry

O, wat een heerlijk idee: even uitgebreid klagen zonder dat mensen je aan beginnen te kijken van: Nou, je moet toch blij zijn dat je zwanger bent?!?

Ja, ik ben blij DAT IK EEN KIND KRIJG, maar die zwangerschap kan me gestolen worden....

9. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    rozemarijke , halleloeja voor jou ! helemaal mijn gedachte !

10. raspberry

En hoe langer je overtijd loopt, hoe erger dat gevoel wordt, neem dat van mij aan, :-D

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    kan me best voorstellen hoor, heb nu al af en toe momenten dat ik het zat ben en denk nou van mij mag het wel februari zijn hoor

12. mach86

mach86 Actief lid

Mar 20, 2008
    148
    0
    0
    kunstenares
    prov. Utrecht
    Amen!

Ik ben het ook zat, vooral dat brandende maagzuur, heb van alles geprobeerd, rennies, vagiscon, antagel, beschuitje eten, hap droge brinta.. Het werkt niet bij mij! resultaat: weinig slaap.
    Pfff, en ik ben iemand die soms heel veel dingen achter elkaar wil doen (bv huishouden)
    maar dat kan nu gewoon niet, krijg al last van me rug onder het afwassen! nu moet ik plannen.. niet mijn sterkste kant.

Misschien moeten we een klaag club openen :)

Is idd wel lekker, even ongegeneerd klagen.

13. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Oh hoe herkenbaar meiden :D ben 'nog maar' 31 weken en ben het al zoooo zat!
    Buik zit in de weg, iets laten vallen op de grond betekent dat item nooit meer kunnen oprapen :D, kan mn eigen sokken niet meer aandoen! slapen? wat is dat? ken ik niet meer! Brandend maagzuur, verschrikkelijk! Harde buiken, zere rug,De commentaar van vreemden dat ik al zooooo dik ben en dat ik een van de dagen moet bevallen zeker? "Nee hoor, moet nog minstens 6 weken!"
    Ik ben ook al enorm veel bijgekomen met gevolg dat ik me heel lelijk voel :( Ben niet enkel bijgekomen op mn buik hoor, neenee, OVERAL!
    Pukkels! Terwijl ik anders nooit puistjes heb, nu elke dag eentje extra :(
    Dus nee meiden, een baby, graag! Maar zwangerschap vind ik niét meer leuk!
    Al zijn er ook nog geniet momentjes hoor, als ze stampt ofzo (ze ligt stuit) moet ik nog steeds glimlachen van geluk:rolleyes:

14. Chamisa

Chamisa Actief lid

Nov 7, 2007
    111
    0
    0
    schippersvrouw
    Zuid Holland
    Ik voel me heel erg opgelucht! Ik kreeg echt het idee dat ik een verschrikkelijke zeurkous was. :D Die pinguin en de banaan komt me inderdaad heeeeeel erg bekend voor!

Als zwangere mag je eigenlijk niet klagen. Een kennisje zei het pas nog : och, je bent bijna aan de beurt, nog maar een paar weken. Jahoor, daar heb ik nu wat aan... :confused: :) .

Ik heb wel mijn geniet momenten. Eventjes wegdromen als ik in de babykamer sta, waarna ik met mijn neus op de feitjes gedrukt wordt als ik dan zie dat mijn man een plankje heeft opgehangen en de zo schone comode onder het betonstof zit, inclusief de grond eromheen....aaaahhhh kan ik weer beginnen... :( Maar daar kan ik heel stiekem ook wel weer de humor van inzien. Hij stond dik 40 minuten samen met zijn vader te pielen, voordat dat plankje aan de muur vastzat. :D De keizersnede duurt nog korter... :) :)

Rozemarijke. Ik hoop dat jouw kindje zich snel aankondigd! Met mijn eerste 2 liep ik ook overtijd. Ik zag iedereen om mij heen bevallen en mijn dames zaten allebei de keren nog lekker warm en absoluut geen zin om eruit te komen. (En dan beide keren meerde malen de vraag gekregen ; Zou je niet eens aan de lijn gaan doen? :confused: )

Wie heeft ooit de briljante uitspraak gemaakt dat het heerlijk is om zwanger te zijn? Een man?

Dikke knuf aan iedereen

Share This Page