steken/krampen in rechter lies en bovenbeen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meisje1987, 2 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hallo dames,

Het onderwerp zegt het al.
    Heb sinds een week krampen steekjes richting rechter lies en trekt door na bovenbeen. Lastig te omschrijven vervelend gevoel is het en wordt iedere keer wat heviger.
    Iemand hier ervaring mee?

2. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik heb het sinds een tijdje in mn linkerlies, en al dagen zeurende buikpijn. 7 maart was mijn eerste dag van mn laatste menstruatie, maar gezien mijn lange en soms nog wat onregelmatige cyclus, heb ik geen idee wat het betekent. Wel slik ik sinds kort Etos zwanger worden capsules, dit zou je cyclus kunnen verkorten. Dan zou ik dus ook een eisprong kunnen hebben (gehad).

Vanmiddag in de auto onderweg naar huis ineens heel misselijk, en twee keer een grote boodschap moeten doen, heb ik noooooit! Ook echt even boven de wasbak gestaan omdat ik het gevoel had dat er wat uit ging komen, maar dat was niet zo. Heel vreemd, dit heb ik bij een eisprong in ieder geval nog nooit gehad....

3. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Ik herken dat wel een beetje! Heb rond dag 9 al vermoedelijk mijn eisprong gehad en had afgelopen vrijdag (dag 15) en zaterdag en zelfs zondag nog steken rechtsonder in mijn buik en trok een beetje door naar mijn lies. Met name vrijdagmiddag heel erg!! Spannend he?? Zit nu op dag 20, nog effe afwachten... Zucht... Hoe is jouw cyclus?

4. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Ik heb eerlijk gezegd helemaal geen idee hoe mijn cyclus is heb de mirena 3.5jaar gehad..vanaf plaatsing geen ongi meer gehad. Alleen de moodswings waren aanwezig en af en toe buikkrampen maar kwam nooit door.

Nu was ik tot gisteren 2 dagen misselijk zelfs af en toe het idee dat ik moest rennen. Zodra ik wat had gegeten was het weg. Maar die misselijkheid is nu weer weg. Ik kan wel iedere dag nu goed na het toilet dat gaat normaal niet van een leie dakje.

Volgens mijn gynecoloog zou mijn cyclus gewoon door gaan, maar weet begod niet hoe ik zat. Nu was ik gestart met ovulatietesten heb een poitieve test gehad en paar dagen later gister dus weer een positieve ovulatietest toen wist ik het helemaal niet meer haha..dacht of zwanger of een tweede poging voor springen van het eitje..weet niet als dat kan haha maar ja dus gisteravond weer aan de klus voor de zekerheid.
    Nu had ik de de eisprong wel gevoeld kon niet missen enorme messteek onder het eten hield 5-10minuten aan.
    Toen had ik me net bedacht dat zie mijn onderschrift wel eens andersom kon zijn aan de 5dagen ertussen te zien. Maar goed het blijft een raadsel allemaal natuurlijk.
    Maar ja toch weer gaan googlen wat je niet moet doen haha toen zag ik dus dat het ook de innesteling geweest kan zijn.
    Had me voorgenomen er niet zoveel mee bezig te zijn met zwanger worden. Maar het gaat nogal moeilijk zo haha.
    Maar die steken in de lies na het been beginnen nu wel hinderlijk te worden. Vooral met auto rijden zeer vervelend.
    Maar ja wachten maar af, misschien worden we van elkaar wel wat wijzer :D

5. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Zo is het, spannend!!! Bij mij is de eisprong altijd veel minder pijnlijk, meer kleine steekjes. Dus die scherpe pijn die ik had en die jij beschrijft deed mij veel meer aan innesteling denken... Had ik vorige zwangerschap ook (MA met 7 wkn) maar dan minder pijnlijk. Maar ja, kan natuurlijk vanalles zijn... Spannend, we houden elkaar op de hoogte :)!

6. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Ja ik weet het allemaalniet meer hoor...wel heel veel waterige afscheiding dus dat lijkt dan toch weer op een eisprong. Volgens internet kan hij toch de tweede keer springen. Gisteravondvoor het na bed gaan ook enorme hoofdpijn. Als dit zo is dan gaan we zowiezo door naar de volgende ronde zal die ene keer klussen waarschijnlijk net te laat zijn geweest en plakken we er gezellig een extra week bij op het wachtbankje jeejjjjjj alsof wachten niet allang genoeg duurt ;)

7. doggies

doggies Lid

28 mrt 2013
    6
    0
    0
    hallo iedereen,
    mijn spiraal is eruit van 7 Maart, 8 Maart netjes ms gekregen voor 5 dagen , nu sinds 14d misselijk de hele dag door in vlagen , een gerommel in mijn buik en rond mijn navel een heel ongemakkelijk gevoel , gisteren een predictor early gedaan wel rond 17 u maa die was neg :( vrij is mijn NOD
    durf ik hopen ???

8. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Jaaaa dat wachten is het ergste... Pfffff.... Had vandaag heeeeeeeeeeel licht tuurstreepje op test... We'll see!! Tot gauw..

9. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Spannend doggies...denk wel dat je vanzelf gaat hopen hihi.
    Y84 voor jou dus ook spannend.

Hier nog steeds 2goede strepen op de ovutest is duidelijk aanwezig ik weet het ook allemaal niet meer haha. Zullen er maar een week tegenaan plakken en dan zien we wel weer verder.

10. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik heb dat ook gehad, maar werd daarna gewoon ongesteld... Nu net na mijn menstruatie heb ik er nog soms last van. Ik heb geen idee wat het is.

11. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hoe is het hier met de dames? Hier nog steeds geen ongi :(.

Deel Deze Pagina