Jeej zitten alweer op dag 40 en nog niks

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meisje1987, 29 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Bohhhh wat heb ik maar weer eens een baaldag...alweer op dag 40 na verwijderen mirena en nog niks te bekennen.
    Je geduld wordt wel behoorlijk op de proef gesteld zo :(.
    Hoelang moet je hiermee wachten om naar de ha te gaan of???

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Kan soms een half jaar duren voor je cyclus weer op gang is. Nu de hormonen uit je lijf gaan moeten je hersenen weer een signaal krijgen dat er een eitje mag springen. Dat kan bij de ene snel en bij de andere wat langer duren.

3. SBC

SBC Lid

4 mrt 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had precies hetzelfde probleem!
    Sinds gisteren ongi dus 55 dagen moeten wachten..

Naar de dokter gaan heeft weinig zin vrees ik, die zal zeggen dat je moet afwachten, je lichaam is bezig met herstelling van de spiraal.

Maar ik snap je frustratie hoor! Ik heb makkelijk praten nu het bij mij heeft doorgezet ;)

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hebben ze dan geen uitleg gegeven? Het is (helaas) heel normaal als het een tijd duurt. Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk aan de slag!

5. kippie88

kippie88 Niet meer actief

Hier ondertussen op dag 42 sinds het stoppen met de pil in maart... Het mag van mij nu ook wel komen :p

6. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Jawel dat het terug komt als voorheen en dat je meteen vruchtbaar bent van het moment dat hij verwijderd is. volgens mij ook dat als het langer als 6weken duurt dat het opgewekt kan worden maar nu weet ik alleen niet meer als ik dat gelezen heb of dat het me gezegd is geworden vandaar mijn vraag.

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik zou kijken of het in de volgende twee cycli nog zo lang duurt, dan even naar de dokter. Al is het maar om te melden dat je een lange cyclus hebt (dan staat het namelijk wel in je dossier en kunnen ze later zien dat het al langer aan de gang is)

8. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    vervelend he.. ik werd 43 dagen na verwijderen ongesteld.. ronde erna gaan tempen en zit nu alweer op dag 33 zonder eisprong.. zit ook te twijfelen of ik al naar huisarts kan gaan

9. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Als het mij te lang duurt ga ik ook kijk het nog 2weekjes aan en dan ga ik ook. Kunnen pillen voorschrjven om het op te wekken he. Voor dat ik aan de pil ging was ik ook zo onregelmatig, en met de pil was drama meer ongi dan niet. Vandaar het spiraaltje toen. Dus heb me voorgenomen deze reis echt niet zo lang te wachten. En laat me ook echt niet meer afschepen.

10. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik zou ook eerder contact opnemen met je huisarts, zeker omdat het voor je mirena ook al niet zo goed ging!
    Ik had ook mirena maar wel vlot weer cyclus

Deel Deze Pagina