Hallo, Ik ben wat onzeker..heb sinds vanmiddag wat steken en lichte krampen in mijn buik. Voelt niet heftig en heb geen bloedverlies. Ik maak me zorgen..het zal toch niet zo zijn dat dit in een begin is van een miskraam? Kan dit ook een symptoom zijn? Ik ben zwanger van een tweeling, kan me voorstellen dat het van binnenin ook flink aan het werk is Herkent iemand dit? Groetjes..Karin
hoi karin.. Ik heb het ook! Al vanaf het begin, het is een heel vervelend gevoel, en dat is voornamelijk omdat het je onzeker maakt! Je hoort het vrij veel, en waarschijnlijk hoort het er gewoon allemaal bij! Ik heb dus geen idee of het een beginnende miskraam is, maar ik weet wel dat veel meer er last van hebben! Volgens mij is het je baarmoeder die groeid en dat voel je. En mocht je onzeker blijven, bel gewoon even je VK! Die kan je vast gerustellen! kus miek
hoi Misschien is je baarmoeder aan het groeien. Heb ik ook last van gehad. En jij zeker omdat het er 2 zijn. En als je je echt heel erg zorgen maakt zou ik even de vk bellen. succes.
Dank je dames. Ik denk dat jullie gelijk hebben. Heb voor de zekerheid ook de vraag bij de verloskundige geplaats op dit forum. Ben benieuwd wat die zegt... Groetjes