Even een vraagje, Vandaag positief getest. Ik ben zoooooooooooo ongelofelijk gelukkig. Maar nu gaan er allemaal dingen door mijn hoofd; Hoe vind ik nu een goede VK in de buurt? Ik wil het namelijk nog niet aan familie en vrienden vertellen, dus aan hun kan ik het niet vragen. Kan ik dan het beste naar de HA gaan? X Neia
Hoi Neia, Van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws! Geniet ervan! Ik heb toen ik ontdekte dat ik zwanger was een afspraak gemaakt met mijn HA omdat ik meteen blaasontsteking had en mijn HA had diverse foldertjes staan van verloskundigenpraktijken in onze stad. Succes! Groetjes, Fleur
Ik denk dat het er aan ligt hoe het bij jou in de omgeving is geregeld. Wij hebben maar 1 verloskundigenpraktijk, waar (uit mijn hoofd) 9 VK's werken in twee teams. Ik heb dus eigenlijk niks te kiezen.
Hier zit maar 1 vk-praktijk waar 5 vk's samen praktijk houden, dus dat was makkelijk kiezen Volgens mij kun je het ook vast vinden in de Gouden Gids(www.goudengids.nl) of in het telefoonboek(www.telefoongids.nl) Succes!
Ja ik was ook al bang dat het overal anders is. Maar ik denk dat ik dan toch eerst naar de HA moet gaan om uit te zoeken hoe het hier is. Ik zou niet weten hoe ik het anders moet weten. Ik ga morgenvroeg denk ik even de HA bellen. X Neia
Ik ben op internet gaan kijken naar een praktijk in mijn woonplaats. Ik woon hier ook nog maar kort, dus ik wist verder niks van verloskundigen in deze gemeente. Ik had een site gevonden dat me erg aanprak. Mooi, verzorgt en veel informatie. Ik ben nu ook erg blij dat ik voor deze praktijk heb gekozen. Het blijkt namelijk ook nog een hele vooraanstaande te zijn. Ik ben dus gaan kijken op internet en daar een beetje gekeken hoe ze te werk gingen en of hun site verzorgt en up to date was. gefeliciteerd trouwens,
Gefeliciteerd! Ik ben ook eerst naar mijn huisarts gegaan, hij heeft mij ook een folder gegeven van een praktijk die hij aanraadde, vrijdag eerste intake dus ben benieuwd
Ik kreeg een kaartje van Alnatal verloskundige en gynecologen praktijk en die zit bij ons in het ziekenhuis gevestigd. die kreeg ik van me huisarts dus heb die ook maar gebeld. xx jessey
Bedankt meiden! Ik heb naar de HA gebeld, en er zit maar 1 VK praktijk hier, dus die gebeld, en 28 november de 1e afspraak. Spannend! X Neia