Hoi meiden, de titel zegt t al. Heb dit nog niet echt zo gehad, maar t begon toen ik zostraks in de hema stond. Dacht 'wat is dit nou?' Best een flinke pijnscheut in mn linkerlies. Nu heb ik dus de hele dag al regelmatig steekjes in mn linkerlies. Heeft dit met de banden te maken? Weet iemand dit?
Kan misschien iets met indalen te maken hebben? Voorderest zou ik geen verklaring weten.. Succes liefs
Zijn je bekken! Lichte vorm van bekkeninstabiliteit en je bekken worden gewoon al weker! Rustig aan doen, niet teveel tillen en goed bukken! Als je het te vaak krijgt kan je wel oefeningen doen, maar is nu gewoon voorbereiding op je bevalling!
Ik heb helemaal geen ervaring nog met een zo ver gevorderde zwangerschap, maar toch mijn ervaring; had dit heel veel aan het prilste begin van de zwangerschap (met ongeveer 4 weken). Soms trekkend gevoel, soms best felle steken. Bij mij dacht de verloskundige toen dat het bandenpijn was. Wat ik dus wil zeggen: bandenpijn zou kunnen
Ik heb dit sinds ik gisterochtend de badkamer wilde schoonmaken. Blijkbaar geen goed idee geweest en vanaf dat moment heb ik rechts onderin hele gemene steken. Ze komen en gaan en nu heb ik ook de hele dag al pijn in mijn onderbuik. Om gek van te worden.... ik weet ook echt niet wat het kan zijn... Iemand?????
Bedankt voor de reacties meiden. Maar het kunnen dus meerdere dingen zijn als ik het zo lees. Indalen kan nu toch nog niet of wel?
Het kan denk ik al wel indalingsweeën zijn hoor! Hangt je buik mss al wat lager nu? Maar het kan idd ook van je bekken komen. Daar had ik ook last van en vooral als ik wat teveel gewandeld had.
Met 30 weken lag mijn baby al met z'n hoofdje beneden en inderdaad.. ik heb ook al sinds vorig week het gevoel dat mijn buikje begint te zakken.
indalen bijna zeker weten ( ben geen arts ) Ik had dit vanaf de 29e week en nu nog al wel minder hoor) Tussen week 32 en 36 was dit het meest pijnlijk en constant de vk vertelde me dat dit indalen is. Op een geveven moment deed zelfs omdraaien in bed zeer De kleine ligt nu volledig ingedaald en ook vast in bekken moet zeggen dat de pijn nu ook minder is geworden liefs veel sterkte