Hoi meiden, ik heb een vraag... ben er al mee naar de HA geweest maar die zegt dat het zou kunnen komen door de veranderde bloedsomloop in de zwangerschap. De afgelopen 48 uren ben ik verschrikkelijk duizelig! Niet een heel klein beetje maar echt met alles wat ik doe. Ik lig nu dus plat op me bed, ik kan niks. Mijn evenwicht is ook helemaal weg. Bij de HA zijn bloeddruk etc. gemeten, maar die is goed, evenals het ijzergehalte. Ik ben niet echt misselijk, het is alleen die enorme duizeligheid! Ik heb me ook ziek moeten melden op het werk, ik kan de deur momenteel zeker niet meer uit. Wie herkent dit? Wat kan het zijn?
Herkenbaar, ben zelf ook vanaf week 6 duizelig geweest en nu word het pas iets minder (16e week). Ik was voor de zwangerschap ook regelmatig duizelig tot flauwvallen toe, had jij dat ook of nu ineens nu je zwanger bent? Ook mijn bloeddruk, ijzer, bloed en suiker zijn prima. Enige wat mij helpt is zodra ik duizelig word Dextro Energy eten. Misschien helpt t jou ook?
Een vriendin van mij heeft dit 9 maanden gehad (ik wil je niet bang maken) maar bij haar kwam het omdat haar bloeddruk elke keer heel erg laag werd en dan weer heel hoog. Er was niks aan te doen ze heeft verschillende keren in het zhuis gelegen en sommige dagen had ze er ook helemaal geen last van. sterkte ermee!
ik heb het ook en bij mij is het wel de bloeddruk (zie mijn onderwerp over lage bloeddruk). ik heb het een keer toen ik op mijn werk was laten meten toen ik bijna was flauwgevallen en toen was het wel goed. eerder bij de VK was het veel te laag, en later bij de huisarts ook. de huisarts dacht dat het op mijn werk misschien hoger was geweest door stress (flauwvallen op je werk is ook wat stressvol..) dus het kan zinnig zijn toch regelmatig te laten meten zodat je zeker weet dat dat het niet is.