Gisteren ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden, precies 4 weken na mijn curettage. Mijn gevoelens schieten sinds gisteren zo heen en weer. Enerzijds heel blij dat ik dus waarschijnlijk weer een regelmatige cyclus heb van 28 dagen, anderzijds boos en verdrietig omdat ik gewoon al lekker 14 weken zwanger had willen zijn en ook nog onzeker omdat we twee weken geleden ook al weer aan het klussen geslagen waren en ik stiekeme hoop had op n nieuwe zwangerschap. Ik voel me zo rot en vooral omdat ik het gevoel heb bij niemand terecht te kunnen. Bang om niet begrepen te worden en om op de dooddoeners te stuiten van "je hebt toch al twee gezonde dochters, dus...... Etc etc. Herkent iemand dit? Zoja wellicht wil je je eigen ervaring met me delen en kun je me tips geven? En dan ook nog al die hormonen :x Groetjes
Ik had t ook hoor zo van nu is t echt weg en moet je opnieuw beginnen. Ik had stiekem ook gehoopt dat t gelijk weer zo zou zijn. Ik ben nog 3x ongesteld geweest en toen was t wel raak! Dat je al 2 gezonde dochters heb wil niet zeggen dat je er geen verdriet van kan hebben toch? Sterkte en hoop voor je dat je snel weer een mooie test in handen hebt
Knuffel meid ik kan het me helemaal voorstellen. Ik zit nu nog middenin de mk maar heb ook zulke gevoelens en weet ook niet goed wat ik ermee moet.
Heel herkenbaar. Na de 1e mk heb ik altijd moeite gehad met het zien van mijn menstruatie. De 1e x helemaal. Van alles ging er door me heen en elke keer daarna kwamen de miskramen terug. De 1e keer menstruatie was ook wel mooi, onder het mom dat mijn lichaam het weer/ nog deed. Ik ben niet gecurreteerd. sterkte met alles.
Inderdaad heel herkenbaar. Ik ben ook na mijn miskramen weer netjes na 4 weken ongesteld geworden. Aan de ene kant blij dat mijn lichaam weer deed wat het moest doen en aan de andere kant hoopte ik ook dat ik gelijk weer zwanger was. Elke menstruatie is daarna een teleurstelling omdat je zo graag weer zwanger wilt zijn. Ik kreeg net na mijn eerste miskraam de dooddoener "maar je bent nog jong, je hebt nog alle tijd". Net of je daar op zo'n moment op zit te wachten! Maar nu weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen. Veel sterkte en succes!
Ellie86 ik lees je onderschrift en m'n adem stokte gewoon... Wat vreselijk!!! Krijg er tranen van in mijn ogen... Ik weet niet wat ik moet zeggen...
Hier ook herkenbaar... Heb in 2012 een curettage ondergaan, en ik werd maar niet zwanger daarna. Pas toen we voor IUI zouden gaan bleek ik zwanger van onze Sam❤. Nu alweer 2 menstruaties gehad sinds de bevalling van hem. Ben nu wel rustiger. Wil nog steeds heel graag zwanger worden, maar merk dat ik ook wel behoefte heb aan even rust in de tent. De opmerkingen van mensen herken ik niet. Wij zijn al ruim 3 jaar bezig voor ons eerste kindje, en ik heb gelukkig nog nooit iemand horen zeggen dat we het zo maar moeten laten.
Meis, wat enorm herkenbaar. Hier zowel bij eerste als tweede miskraam direct erg open in geweest. Ook hier mensen in omgeving gehad met zulke opmerkingen (hier 1e kindje). Ik heb toen ik het aankon direct gereageerd wat het met mij deed als mensen dit zeiden....... Reactie is dan dat ze eigenlijk iets willen zeggen, dan zulke opmerkingen maakten, wat vervolgens nogal rot hun mond uitkomt. Ik wil je heel veel sterkte wensen meis. Geef het de tijd, huil, wees boos, verdrietig, PRAAT!!!!! Hele dikke knuffel!
Ik zit in precies hetzelfde schuitje... Vandaag ook weer ongesteld geworden, eerste keer na mijn miskraam. Heb er ook behoorlijk veel moeite mee en moet idd denken aan het feit dat ik anders al 14 weken zwanger was geweest. Pff... Ik kan je dus niet echt van advies voorzien maar hopelijk heb je er steun aan dat je niet de enige bent... Veel sterkte meis!
Heel herkenbaar. Ik heb vandaag de nacontrole bij de gyn. Het is definitief over en ik sta hier nu weer met een lege buik. We willen dit zo graag!