hallo even een vraagje, ik ben sinds twee en halve maand gestopt met de pil en heb al best een regelmatige cyclus 30 dagen ongeveer. anderhalve week geleden hebben we onveilige seks gehad . drie dagen later ben ik snachts wakker geworden en tijdens het plassen ineens enorme steken in me linker onderbuik gekregen waardoor ik misselijk werd, bijna moest overgeven het gevoel kreeg dat ik ging flauwvallen.. het is me echt een raadsel waar dat door zou komen.. verder niet echt ergens last van af en toe nog steeds steken in de linkerzij , korte steekjes maar ook zeurende pijn af en toe. ook had ik twee deze terug menstruatie krampen terwijl ik 13 januari het pas moet worden. mijn vraag is nu die steken in mijn buik waar kan dat door komen?en kun je zo kort na het stoppen met de pil zwanger worden?kun ik het beste pas de 13e testen? mijn vriend en ik hebben overigens meerdere malen onveilige seks gehad de afgelopen maand. bedankt alvast!
hoi je kunt kort na stoppen van de pil zwanger worden. De klachten die je hebt kunnen van een zwangerschap komen, maar ook gewoon van ontpillen. Dat weet je pas als je een test doet. Het beste test je pas vanaf 13 januari. Nog even geduld dus... Neem wel foliumzuur alvast! Mirjam