Hallo, Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen omtrent innestelingspijn Hebben jullie dit gevoeld en wat voelde je precies? Ik heb 7 dgn geleden Pregnyl gebruikt en vanaf vandaag behoorlijk krampen in de onderbuik wat soms licht uitstraalt naar de rug. Krampen lijken op de menstruatiekramp, net of het ieder moment ongie moet worden. Ben benieuwd naar jullie ervaringen Groetjes
Hoi Achteraf gezien mijn innesteling gevoeld. Een paar seconden erge menstruatie kramp in mijn buik. Groetjes Mariska
Zowel bij deze als bij mijn vorige zwangerschap heb ik circa een dag lang steken gevoeld en voelde ik me ziek (diarree, moe, trillerig/duizelig en misselijk). Ook menstruatiekrampen inderdaad.
Bedankt dat jullie je ervaringen hebben gedeeld Vandaag tot nu nog geen krampen meer gehad. Alleen pijnlijke borsten maar dit zou natuurlijk nog kunnen komen ivm de pregnyl. Hoop dat het de innesteling is geweest, dat zou mooi zijn. Ik ben eerder zwanger geweest maar heb toen helemaal niks gevoeld... het is omdat ik toen moest testen want mochten wij town die tijd niet in de MMM hebbrn gezeten, was ik er nooit achter gekomen dat wij zwanger waren. Ik begon het pas met 13 weken te voelen. Maargoed iedere zwangerschap is anders. nogmaals bedankt
Leuke topic! Ik kamp nu met exact dezelfde vraag. Mijn nod zal 5 maart zijn als t goed is. Ik heb de nacht van vrijdag op zaterdag op 9 dpo een hevige misselijkheid gehad en mn hoofd draaide enormmmm, alsof ik in een draaimolen zat. Ik werd wakker van de pijn. ik had ook een hele rommelende buik wat leek op rommelende darmen. Het voelde helemaal aan als buikgriep, ik had alleen geen diarree. De volgende ochtend had ik mn temperatuur gemeten, en die was plots 0.3 graden lager als normaal. Misschien een innestelingsdip? Die volgende dag was ik de hele dag duizelig en moest vaak liggen en had een licht gevoel in mn hoofd. de dag erop steeg mn temperatuur weer en die is nu nog steeds hoog. Zit nu op 12 dpo en heb gister op 11 dpo een testje gedaan omdat ik opeens ook enorme last had van mn borsten, terwijl ik dat nooit heb. Ik heb sinds gister ook menstruatiekrampen. Deze test was helaas hartstikke negatief . Mn nod is overmorgen, maar na die witte test ben ik al bang voor een aankomende menstruatie.... had zo een goed gevoel na die temperatuurdip van zaterdag en de duizeligheid die erbij kwam kijken. Nu durf ik niets meer te denken of te hopen.... Testte iemand van jullie ook veel later positief die de (eventuele) innesteling wel al tussen 7 en 10 dpo hebben gevoeld?
@ Babywonder, met mijn 1e zwangerschap teste ik pas 1 dag voor Nod positief. Had op 2 dgn voor nod toen nog een negatieve test. Dus hou hoop!
Ik heb vorige week woensdag hoogstwaarschijnlijk de innesteling gehad. Hele dag lichte menstruatiepijn. Ook 5 dagen licht bloedverlies gehad, van rood tot bruin, van helder tot slijmerig (sorry!). Verder donderdagavond ook erg misselijk geweest en last van mijn darmen. En ik heb ook af en toe lichte hoofdpijn (heb verder nooit hoofdpijn). Verder (nog) niks! Morgen testen, maar eigenlijk weet ik het al... Kan me van mijn vorige herinneren dat ik de innestelingsbloeding had ongeveer anderhalve week na bevruchting. Toen had ik ook ontzettend veel last van droge ogen. Na 2,5 week begonnen toen mijn borsten ook ontzettend pijn te doen (over een drempel fietsen was niet grappig!) en ik had een enorme energiedip. Niet dat ik snel moe was, maar tijdens het sporten kreeg ik echt niks meer voor elkaar. Ik liep voor ik zwanger werd 15 km hard en kreeg toen ineens nog niet 3 km voor elkaar!
Ik had gisteren ineens een ontzettend pijnlijke steek rechtsonder in me buik bij het opstaan? 11mrt is me NOD... iemand een idee?
Spannend. En wachten duurt zo langgg Als je graag wil weten of de test positief is. hier eerst maar wachten tot de Pregnyl uit mijn lichaam is. Vandaag heel licht positief getest dus denk dat het donderdag er wel uit is. Weekend maar weer
Ik heb denk ik ook mijn innesteling gevoeld. Het is allemaal zo raar gelopen! Ik had 6 feb mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik weet nog niet precies mijn cyclus maar was uitgegaan van 28 dagen, ik zou dan 20 feb mijn eisprong moeten hebben gehad. Ik had alleen die week ook even gevoeld daar binnen haha rond 16-18 feb kon ik goed mijn baarmoedermond voelen deze voelde ''open'' terwijl deze op de 20e echt als DICHT voelde. Dus ik denk dat ik mijn eisprong een paar dagen eerder heb gehad. Ik had vorige week donderdag ineens wat lichte krampjes, die vrijdag de hele dag aanwezig waren, had het steeds heel koud en zaterdag voelde ik mij ineens overdreven moe en misselijk. Ik weet niet waarom maar ik was er heilig van overtuigd zwanger te zijn. Maar in mijn hoofd bleef die 6 maart als NOD staan dus ik dacht dat het veel te vroeg was om te testen. Zondag bleef ik dat gevoel houden. En heb gewoon een test gedaan s'middags....en daar was een lichte streep op te zien. Ik test nu al 4 dagen positief met iedere keer een iets duidelijkere streep. Ik ben dus zwanger!!! Kan het nog steeds niet geloven. Momenteel nog steeds krampjes en met golven misselijk. Ook gisteravond darmkrampen en mijn borsten zijn groter en gevoelig (nog niet heel pijnlijk maar wel gevoelig) ook zie ik al wat aderen heel duidelijk... Ergens geloof ik het nog steeds niet haha maar toch weet ik het zeker! Ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat lopen, heb 23 maart de intake bij de verloskundige. Hoop dat alles goed gaat! Maar je kan dus zeker al wel vroeg symptomen hebben...
Ze zeggen dat het bijna niet kan.. Maar ik heb toch echt de innesteling gevoeld. 4 dgn na positieve ovulatietest een korte tijd een aantal steekjes in onderbuik, misselijk en gewoon het gevoel dat het raak was.. En dat klopt want ben nu 4 wkn en 4 dgn zwanger! Na ronde 1 overigens d.m.v. ovulatietesten van CB
Ik had vorige week 14 maart een bloeding. Van een halve dag. Ik was op vakantie en dacht ja zal wel ong. Worden. Maar t is nu dus over. En 29 maart is mijn nod.