steken links onder de buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door let1985, 7 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Hallo,
    Even een vraagje...
    Ik heb sinds enkele dagen erge steken/krampen links onder mijn buik dus niet in de onderbuik maar echt daaronder..Iemand idee wat dit is?Ik heb vanmiddag een afspraak bij de ha maar ben erg benieuwd of er meer zijn die die hebben/hadden??
    Ik ben pas net dikke 4 weken zwanger en zo onzeker...

2. Rogne

Rogne Actief lid

14 jan 2016
    187
    0
    16
    hoi, dit hoeft niets te betekenen, kan het groeien van de baarmoeder zijn. Ik zou het even afwachten, de huisarts kan je hier vast meer over vertellen. Ik heb nu ook steekjes links en rechts in mijn lies ben nu iets langer dan 7 weken zwanger, dit is ook van de groei van mijn baarmoeder.

Ik heb een mk gehad in januari, dat voelt echt heel anders, gewoon alsof je ongesteld moet worden maar dan intenser, ik werd er toen ook misselijk van, meteen daarna bloedverlies.

Succes en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!:) En probeer niet te veel te piekeren ;)

3. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Ik had er ook regelmatig last vast! Is waarschijnlijk je baarmoeder die aan het groeien is en je banden die beginnen uit te rekken.

4. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik heb ook al de hele zwangerschap steken onderin, alsof er met iets scherps van onderen in mijn vagina naar binnen in mijn buik wordt geprikt.
    Had het al vanaf 4 weken, geen idee wat het is...

5. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Bedankt voor de reactie's
    ik kan morgenmiddag bellen voor de uitslag waarschijnlijk een blaasontsteking...

6. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Bij mij was/is het bandenpijn..

Deel Deze Pagina