jeukende hoofdhuid en vet haar.7 wkn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lovelie, 18 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ga morgen weer 7 in en heb last van een jeuken behaarde hoofdhuid en sneller vet haar dan normaal...hebben jullie daar ook last van? Ik heb geen andere producten oid gebruikt...

Buiten deze kwalen heb ik ook last van menstruatie pijnen en lage rugpijn en misselijkheid...ook erg moe....maar die jeuken hoofdhuid had ik nog nie eerder gehoord en voorbij zien komen

2. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ow ik heb daar ook meer last van en echt iedere dag dat me haar weer vet is maar tegelijk ook uitgedroogd, zo vervelend

3. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Oohh hier tijdens m'n vorige zwangerschap ook gehad en nu begint het weer. Ik heb werkelijk alles geprobeerd. Enige dat bij mij echt 100% werkt is shampoo van Zarqa (anti dandruff). Dan in de punten (dus onder m'n oren) conditioner/masker. Het maakt je haar nl niet zacht, omdat er geen siliconen of andere synthetische gladmakende producten in zitten. Zodra ik conditioner of masker te dicht bij m'n hoofdhuid smeer, werkt de shampoo niet meer. Shampoo is sowieso bij de tuinen verkrijgbaar, maar hier ook bij een drogist (zo eentje waar er maar 1 van is, dus geen bekende).

4. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Hier ook 1 met vet haar haha

5. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Yep herkenbaar dat vette haar! Hier ook veel last van roos en een gespannen hoofdhuid.
    Ben vorige week naar de kapper geweest en zij beveelde mij een product van Wella aan, tegen roos. Is een heel milde shampoo voor je haar en hoofdhuid. Ik gebruik 'm nu en het verschil is echt merkbaar! En zichtbaar :p

6. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    ik heb er tot nu toe geen last van, maar wat heel erg goed helpt tegen vet haar is droogshampoo van andrelon en of eigen kruitvat merk;)

7. Sherra

Sherra Actief lid

4 jun 2015
    312
    174
    43
    Allereerst gefeliciteerd met de zwangerschap :). Ik had ook last van een jeukende hoofdhuid en ineens veel roos dit begon als ik me herinner rond 15e week pas. Misschien dat het per vrouw verschilt. Geen vet haar. Heb eigenlijk niks aan al dat roos gedaan haha gewoon gewassen met shampoo van Loreal Elvive, om de 2-3 dagen. Heb er nu geen last meer van.

Deel Deze Pagina