Goedemorgen, Ik heb sinds gister middag een raar pijntje links onderin mijn buik. Het voelt heel irritant en ook pijnlijk. af en toe een steek. Het lijkt wel als ik in adem dat ie dan gaat steken. Maar soms ook gewoon uit t niets.help ik weet niet wat het is en ik vind het zo raar dat het maar op 1 plek zit. Wat kan het zijn? Is het erg? Moet iik me nu zorgen maken. Xxx bir
Nou niemand die dus iets weet? Ik heb vannochtend de huisarts maar gebeld omdat ik toch wil weten hoe dit kan. Dokter heeft gelijk de gyneacoloog gebeld en een afspraak voor mij gemaakt voor vanmiddag om half 3. Dit word mijn eerste echo. Die stond eigenlijk vrijdag gepland. Hoop zo dat t goed is. Ik word helemaal gek van onzekerheid
Hoi BIrgul, het klinkt niet als iets ergs omdat je het over een pijntje hebt. Als het acuut iets niet goed zou zijn heb je veel hevigere klachten. Ik kan natuurlijk niet s garanderen, want in het begin is alles mogleijk. Maar een pijntje in je liezen of in de zijkant van je onderbuik vaka heel normaal in de zwangerschap. Meestal heeft het te maken met groeien vna de baarmoeder. Ik hoop op een goede echo voor je straks! Groetjes Brigitte