Hallo, weet niet of jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.., maar begin me er steeds meer bewust van te worden.., Het eerste deel van de cyclus valt het nog wel mee, richting mijn eisprong word het steeds erger, en tot bijna de mesntruatie blijf ik er last van houden.. Ik zal het proberen uit te leggen: Het zijn steken onderin links (eierstok/baarmoeder) ik dacht de eerste paar cycli dat mijn ei vanuit die kant kwam en die trekkende pijn veroorzaakte.., maar 7x op rij een ei aan dezelfde kant lijkt me ook onwaarschijnlijk!! Ik weet niet of jullie mijn vraag kunnen beantwoorden, maar hoop in ieder geval op een reactie!! Oh ja het is geen ondraaglijke pijn hoor, het zit er gewoon continu.., trekkerig stekend gevoel!! Groetjes devil
Hoi devil, het zou kunnen dat jou baarmoeder een beetje meer naar die kant in je kleine bekken zit. Dan heb je er soms meer last van dan dat ie gewoon in het midden zit. Kan geen kwaad hoor, maar deze pijn zou daarvan kunnen komen. Anders zou ik het niet weten. eisprong kan inderdaad, maar die komt vaak niet zo vaak van dezelfde kant. Groetjes Brigitte