Steken links onderin?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by WannabeMama, May 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

May 22, 2007
    422
    0
    0
    Hoi allemaal,

Voordat ik naar de huisarts ga wil ik even mijn 'probleem' aan jullie voorleggen. Ik zit nu in mijn 2e cyclus na de pil, vandaag 31e dag. Vorige cyclus was 21 dagen. Voor de pil had ik een regelmatige cyclus.

Testen Kruitvat en CB zijn negatief. En voel verder niets raars. Ik had het idee dat ik mijn eisprong 21 dagen geleden had, maar zo langzamerhand kan dat ook niet meer.

Nu had ik maandagochtend echt verschrikkelijke steken links onderin mijn buik. Werd er helemaal misselijk van, in de loop van de ochtend verdween het. Kan ook niet mijn eisprong zijn, want dat voel ik altijd rechts. Zou het iets met zwangerschap/innesteling te maken kunnen hebben?

Sorry voor het lange verhaal, maar weet niet zo goed wat het is. Gewoon nog maar even wachten? Meer tests doen is ook een beetje zonde geloof ik....

Liefs

2. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Hoi hoi

ik wet niet of dit hetzelfde is, maar ik heb in mijn tweede ronde ook verschrikkelijke steken in mijn lies gehad, zo erg dat ik er niet goed van kon lopen en dat elke beweging pijn deed, dit had bij mij ongeveer een dik uur aangehouden. vervolgens zijn lichte steekjes aan die kant altijd aanwezig geweest... nu in ronde 4 heb ik er nog steeds last van. ik ben inmiddels bij de ha geweest, maar zij kon niks vinden, nu ben ik dus doorverwezen naar de gyn.

ik hoopte toen ook dat het van een eventuele zwangerschap zou zijn, totdat ik ongi werd...

Als je niet ongi wordt lekker testen, een zwangerschap kan een mogelijkheid zijn... maar mocht je er last van blijven houden zou ik toch ff een ha bezoeken...

in ieder geval succes!

jollie

3. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,561
    0
    0
    Het kan toch je eisprong zijn, want de ene maand komt je eitje namelijk uit de linkereierstok en de andere maand uit de rechter. Soms komt ie wel eens twee cyclussen uit dezelfde.
    Dus je kan niet stellen: mijn ei voel ik altijd rechts. Je bent immers net in cyclus 2 na de pil...dus begrijp je stelligheid niet helemaal...
    Het kan dus wel je ei zijn dus dan zou je over anderhalve week ongi worden.
    Maar misschien is het wat anders hoor. Of moet je wel gewoon deze week ongi worden.
    Succes!

groetjes Nikkie

4. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

May 22, 2007
    422
    0
    0
    Stellighied klopt ook niet helemaal, maar ben wel eens eerder met de pil gestopt (niet om zwanger te worden) en voelde dan ook meestal mijn eisprong rechts.
    Maar zijn inmiddels 16 dagen verder en nog steeds niet ongesteld, dus was niet mijn eisprong helaas.
    Maandag nog een test gedaan en was negatief.
    Heb me maar voorgenomen om geduld te hebben. Wil alleen zo graag ongi worden, dan kunnen we weer verder!
    Bedankt voor jullie reacties!

5. nienke80

nienke80 Actief lid

May 23, 2007
    165
    0
    0
    Ik had dit ook enorme steken, ik bleek wel zwanger te zijn!

Share This Page