Goedemorgen allemaal Hier ben ik ook weer even zit weer in afwacht fase over 4 dg kan ik gaan testen ..... Voel weinig afgezien van pijnelijke (.)-(.) maar zegt ook niks natuurlijk want dan hebben we bijna elke maand het enige vreemde wat ik wel heb gehad was op dg 14 een sliertje bloed met afscheiding en gisteren ontzettend buikpijn ja meer steken en nu nergens geen last meer van Mijn temp nog steeds hoog ...hier mijn temp lijstje wat ik steeds bijhou 06 mei ....DAG 01..M.........................................................Temp..37'0 zondag 07 mei ....DAG 02..M.........................................................Temp..36'9 maandag 08 mei ....DAG 03..M.........................................................Temp..36'7 dinsdag 09 mei ....DAG 04..M.........................................................Temp..36'7X geklust woensdag 10 mei ....DAG 05..............................................................Temp..36'6 donderdag 11 mei ....DAG 06..............................................................Temp..36'7X geklust vrijdag 12 mei ....DAG 07..............................................................Temp..36'7 zaterdag 13 mei ....DAG 08..afscheiding..........................................Temp..36'5X geklust zondag 14 mei ....DAG 09..............................................................Temp..36'7 maandag hotel 15 mei ....DAG 10..............................................................Temp..36'6 dinsdag 16 mei ....DAG 11Xvruchtbare periode..............................Temp..36;7 woensdag 17 mei ....DAG 12X vruchtbare periode.............................Temp..36'7X geklust donderdag 18 mei ....DAG 13Xvruchtbare periode..............................Temp..36'7 vrijdag 19 mei ....DAG 14Xafscheiding met sliertje bloed.............Temp..36'8Xgeklust zaterdag 20 mei ....DAG 15X vruchtbare periode.............................Temp..37'0 zondag rond half 10 21 mei ....DAG 16X vruchtbare periode.............................Temp..36'9 maandag 22 mei ....DAG 17Xvruchtbare periode..............................Temp..........................te laat uit bed 23 mei ....DAG 18.s'avonds steek rechts bij schaambot.....Temp..37'0 woensdag 24 mei ....DAG 19...............................................................Temp..37'0 donderdag 25 mei ....DAG 20...............................................................Temp..37'1Xgeklust Vrijdag 26 mei ....DAG 21...............................................................Temp..37'2 zaterdag 27 mei ....DAG 22...............................................................Temp..37'2 zondag 28 mei ....DAG 23steekjes links ...bij mn lies ....................Temp..37'2 maandag 29 mei ....DAG 24...............................................................Temp..37'1 dinsdag 30 mei ....DAG 25...............................................................Temp..37'1 woensdag dus aan de temp zal het niet liggen deze x en wat ik voelde bij mn rechter lies /schaambeen een bobbeltje wat ik nooit eerder heb gehad nog even word mijn geduld op de proef gesteld hahahaha liefs kaley
Geduld is een schone zaak! Maar ongeduld ook hoor, als je toch test en 't positief blijkt! Sterkte, en hopelijk goed nieuws in aantocht!
dank je wel allemaal hahahah ja al die fases waar je eerst doorheen moet he klus fase ei fase innesteling fase afwacht fase test fase nog even en ik ben beland in fase van zal toch niet hahahahah maar hopen dat het deze ronde raak zal zijn liefs kaley
Mijn temp was ook steeds zo'n 6 dagen aan de hoge kant, dus ik dacht dat het misschien raak zou zijn, werd ik gewoon ongi. Erg vervelend, dus met tempen schiet ik ook niets op.
Mijn temp was ook steeds zo'n 6 dagen aan de hoge kant, dus ik dacht dat het misschien raak zou zijn, werd ik gewoon ongi. Erg vervelend, dus met tempen schiet ik ook niets op.
Spannend hoor.. zal voor je duimen.. Je pendels onder je naam zeggen de meeste wel deze maand.. kunnen we meteen kijken of die het goed hebben