Ben ik weer even

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Goedemorgen allemaal

Hier ben ik ook weer even zit weer in afwacht fase over 4 dg kan ik gaan testen .....
    Voel weinig afgezien van pijnelijke (.)-(.) maar zegt ook niks natuurlijk want dan hebben we bijna elke maand

het enige vreemde wat ik wel heb gehad was op dg 14 een sliertje bloed met afscheiding
    en gisteren ontzettend buikpijn ja meer steken en nu nergens geen last meer van

Mijn temp nog steeds hoog ...hier mijn temp lijstje wat ik steeds bijhou

06 mei ....DAG 01..M.........................................................Temp..37'0 zondag
    07 mei ....DAG 02..M.........................................................Temp..36'9 maandag
    08 mei ....DAG 03..M.........................................................Temp..36'7 dinsdag
    09 mei ....DAG 04..M.........................................................Temp..36'7X geklust woensdag
    10 mei ....DAG 05..............................................................Temp..36'6 donderdag
    11 mei ....DAG 06..............................................................Temp..36'7X geklust vrijdag
    12 mei ....DAG 07..............................................................Temp..36'7 zaterdag
    13 mei ....DAG 08..afscheiding..........................................Temp..36'5X geklust zondag
    14 mei ....DAG 09..............................................................Temp..36'7 maandag hotel
    15 mei ....DAG 10..............................................................Temp..36'6 dinsdag
    16 mei ....DAG 11Xvruchtbare periode..............................Temp..36;7 woensdag
    17 mei ....DAG 12X vruchtbare periode.............................Temp..36'7X geklust donderdag
    18 mei ....DAG 13Xvruchtbare periode..............................Temp..36'7 vrijdag
    19 mei ....DAG 14Xafscheiding met sliertje bloed.............Temp..36'8Xgeklust zaterdag
    20 mei ....DAG 15X vruchtbare periode.............................Temp..37'0 zondag rond half 10
    21 mei ....DAG 16X vruchtbare periode.............................Temp..36'9 maandag
    22 mei ....DAG 17Xvruchtbare periode..............................Temp..........................te laat uit bed
    23 mei ....DAG 18.s'avonds steek rechts bij schaambot.....Temp..37'0 woensdag
    24 mei ....DAG 19...............................................................Temp..37'0 donderdag
    25 mei ....DAG 20...............................................................Temp..37'1Xgeklust Vrijdag
    26 mei ....DAG 21...............................................................Temp..37'2 zaterdag
    27 mei ....DAG 22...............................................................Temp..37'2 zondag
    28 mei ....DAG 23steekjes links ...bij mn lies ....................Temp..37'2 maandag
    29 mei ....DAG 24...............................................................Temp..37'1 dinsdag
    30 mei ....DAG 25...............................................................Temp..37'1 woensdag

dus aan de temp zal het niet liggen deze x en wat ik voelde bij mn rechter lies /schaambeen een bobbeltje wat ik nooit eerder heb gehad

nog even word mijn geduld op de proef gesteld hahahaha

liefs kaley

2. nienke80

nienke80 Actief lid

23 mei 2007
    165
    0
    0
    Hoi kaley
    Hier word voor je geduimd,
    succes!

3. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik zal voor je duimen!

4. Teardrop786

Teardrop786 Actief lid

20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Geduld is een schone zaak! :D

Maar ongeduld ook hoor, als je toch test en 't positief blijkt! :)

Sterkte, en hopelijk goed nieuws in aantocht!

5. Niet meer actief

dank je wel allemaal

hahahah ja al die fases waar je eerst doorheen moet he

klus fase
    ei fase
    innesteling fase
    afwacht fase
    test fase

nog even en ik ben beland in fase van zal toch niet hahahahah

maar hopen dat het deze ronde raak zal zijn

liefs kaley

6. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Mijn temp was ook steeds zo'n 6 dagen aan de hoge kant, dus ik dacht dat het misschien raak zou zijn, werd ik gewoon ongi. Erg vervelend, dus met tempen schiet ik ook niets op.

7. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Mijn temp was ook steeds zo'n 6 dagen aan de hoge kant, dus ik dacht dat het misschien raak zou zijn, werd ik gewoon ongi. Erg vervelend, dus met tempen schiet ik ook niets op.

8. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Spannend hoor.. zal voor je duimen..
    Je pendels onder je naam zeggen de meeste wel deze maand.. kunnen we meteen kijken of die het goed hebben

Deel Deze Pagina