hallo allemaal.. ik heb sinds 3 weken last van erg zeurderige gevoel in me buik net als ongeveer je menstruatie...zeer gevoelige tepels en opgezette borsten......elke avond en ochtend een opgezette buik.....erg moe....obstipatie....en me temperatuur is stijgend ik heb een test gedaan maar zegt negatief maar heb echt sterk het idee dat ik wel zwanger ben...het is nu officieel een week voor mijn nieuwe mentruatie officieel weer moet komen kan ik alsnog zwanger zijn dat ik te vroeg heb getest?wie oh wie kan mij helpen want zit erg in de spanning.... groetjes een onzekere renate
als je nog een week moet, dan ben je veeeeel te vroeg geweest, maar als je dit al 3 weken hebt is het dus begonnen tijdens je laatste menstruatie?
He renate mag ik vragen hoe lang je van de pil af bent? Het kan n.m zijn dat je lichaam moet wennen zonder pil, of even testen over een paar dagen, veel succes ermee jennie72
hallo... allereerst bedankt voor jullie reacties. het is namelijk zo dat mijn man ik al 4 jaar bezig zijn om zwanger te raken...wij zitten al 2,5 jaar in het traject met isci...maar vorig jaar ben ik ook spontaan zwanger geweest alleen liep dit helaas uit in een miskraam.dus ik ben niet aan de pil. ja ik had met de laatste menstruatie tijd tot 5 januari met ongesteld worden dit werd ik niet en 7 januari verloor ik wat rozig slijm en de dag erna dus de 8e kreeg ik een lichte bloeding wat totaal niet lijkt op een "normale"ongesteldheid. vanaf ongeveer die 7e heb ik dat zeurderige gevoelo in me buik en kan totaal niet naar de wc terwijl ik altijd 2 keer per dag wel ging....en de andere symptonen....zou het nu dan te vroeg zijn dat ik heb getest en moet ik wachten tot officieel mijn menstruatie rond de 30 a de1februari weer moet komen? groetjes renate
Als je nu een week voor je ongi zit ben je gewoon weg veel te vroeg, ongeacht wat je nu voelt allemaal. je zit nu rond de innestel dagen.
idd je krijgt anders toch een negi test omdat het hcg hormoon nog niet genoeg is aangemaakt. ik weet hoe moeilijk het is.. heb zelf ook sterk de neiging nu al te testen maar het heeft gewoon geen enkel nut en een test vergooid
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook voor mn nod getest heb en meteen 2 strepen kreeg. Maar ik weet dat t vaker niet als wel gebeurd. Dus nog een weekje wachten... succes daarmee!
Nou, ik weet het niet...maar zoals ik je verhaal lees....ben je gewoon ni9et goed ongi geweest de afgelopen keer. Kan best zijn dat je zwanger bent en afgelopen cyclus toch (wat) bloed verloren bent... Ik zou het nog even afwachten....mocht je zwanger zijn dan zul je hoogstwaarschijnlijk deze maand geen bloed meer verliezen... Spannend hoor....ik ga gewoon ff heel hard voor je duimen....