Ik weet het ook niet zo goed. Het is de eerste keer. Dus niet zoveel verstand ervan. Wordt denk toch ff afwachten Wanneer wilde jij testen?
Heb vanmorgen weer getest ik kan dat niet laten hoor haha.. Volgens mij wordt het streepje wel ietsje duidelijker!! Hier op het forum en dan bij temperatuurkaartjes kun je zoeken misschien kun je dan iets vinden?
Het lijkt over er vlekjes ofzo opzitten maar dit is in het echt niet hoor heb deze foto meteen gemaakt misschien dat het dat is. Ben nu even bloed prikken zal straks foto maken van als ie opgedroogd is als je het nu niet ziet ...
haha! Ja ik snap het, vind het al knap dat je het volhoud hoor.. Ik zeg ook elke ronde tegen mezelf: testen op NOD! Maar lukt me gewoon niet.. Zie je iets op deze test of niet? Begin namelijk weer te twijfelen nu...
Vind hem BRT te zien op de eerste. Wnnr krijg je uitslag van bloedprikken? Ik zou als ik jouw was overmorgen nog een testje doen. Hcg vermeerdert elke 48 uur dacht ik. Dus dan moet hij wat duidelijker wezen En kan het volhouden omdat ik al aantal keer flink ben teleur gesteld
Overmorgen, maar heb moeten prikken op progesteron dus word er nog niks wijzer van. Ik weet dat ik een eisprong heb en dit bevestigt de gyn ook maar het is standaard in het onderzoek, dus dan doe je dat maar. Heb wel gevraagd of ze de uitslag willen doorbellen.. Doen ze hier in het ziekenhuis schijnbaar niet. Maar daar zal je wel niks aan af kunnen halen ben ik bang. Gewoon netjes wachten tot NOD.. hoe moeilijk dat ook is soms
uhm ja ik voel elke ronde wel iets. Deze ronde heb ik echt veel last van ongigevoel vanaf eisprong al. En zeurend/drukkend gevoel in mn lies. Heb sinds vanmorgen last van mn boobies, maar dit heb ik wel vaker voor dat ik ongesteld moet worden. Het enige wat ik echt nog nooit gehad heb is dat roze.. Heb ik ook maar 1x deze ronde gehad. Jij nog last?
Eigenlijk alleen last van me liezen, die steken vanaf me eisprong heb dan lichtroze vloed gehad. Maar voor de rest niets..
Ben wel heel benieuwd naar jouw testjes hoor! Klinkt hoopvol toch die symptomen? Hoeveelste ronde zit je nu?
Uhm half november gestopt. Eind januari ( denk ik klaar met ontpillen) dus ronde vier of vijf. Maar als je van november telt ronde zes
Ja hoop het ook. Ben door de pil heen zwanger geraakt. Dus had stiekem gehoopt dat het sneller raak zou zijn. Zo zie je maar weer dar zwanger worden best een klus is. En dan ben ik nog niet eens zi heel lang bezig.
Heb je al kids? Hoe oud is hij/zij? Leuk hoor ! Nee zwanger worden is idd nog niet zo makkelijk als dat het soms overkomt. Al geldt dat niet voor iedereen hoor, vriendin van me is na 1 ronde steeds zwanger! Ik ging er ook zo in dat ik gewoon "even" stop met de pil, meteen zwanger word en genieten van de tijd. Maar dat viel me zwaar tegen haha