Ik was al 10,5 week toen de test positief was. Werd ook gewoon nog ongesteld. Werd zo hectisch inene. Had geen huis en waf andere prive probleempjes. En he toen tot grote spijt een abortus gehad. Heb hier veel verdriet van gehad want toen ik naar de operatie kamer gereden werd wilde ik niet meer. Mijn hoofd schreeuwde dat ze moesten stoppen en dat ik weg wilde. Er kwam alleen niet uit mijn mond. Dys heb het daar heel moeilijk mee gehad.
ah meid toch wat heftig zeg!! Ik snap dat je het daar moeilijk mee hebt gehad en waarschijnlijk nog steeds hebt.. Er zijn verschillende meningen over abortus, ook ik heb hier een mening over. Maar ik kan mij in sommige situaties goed voorstellen dat je geen andere keuze hebt.. Heel veel sterkte nog.. Zeker nu je er 100% voor wilt gaan zal het vervelende herinneringen naar boven brengen..
Ja dat zkr. Als mijn dokter mijn serieus had genome . Zat daar elke week twee maanden lang omdat ik sochtends moest overgeven. Maar hij zei. Test negatiec is negatief. Als hij me had doorgestuurd was ik er eerder achter gekomen en had ik het nieg gedaan.
Ja kan ik mij voorstellen ! Ik zou ook wel blij zijn als deze testen positief zijn hoor.. MMM is fijn dat het er is maar ik blijf er het liefst uit...
Dat snap ik meid. Je zit nu in ronde 15, lijkt me ook erg onzeker. Ik ga voor je duimen XXX Hou je me op de hoogte
Nee niet bepaald leuk, maar kan er redelijk goed mee omgaan hoor.. met ml is niks mis, dat is al een opluchting. En met mij (hopelijk) ook niet, dus we moeten gewoon geduld hebben. Al ben ik wel zon muts die al vanaf 7 dpo gaat testen haha. Lief van je! Hou je mij ook op de hoogte? Ben heel erg benieuwd
Dat is logisch toch, zkr als je wat symptomen krijgt. Niets mis mee heb het ook gedaan. Hoop voor je dat het dit keer raak is
Heb sinds vanmiddag ook vlekken in me gezicht.. Maar echt op me gezicht. Tis beetje bobbelig en rode vlekken
Hi meid! Hier alles goed.. Steekjes in m'n buik maar verder gaat het lekker! Oh apart die vlekjes.. Ik las dat dat ook 1 symptoom kon zyn wist je dat? Verder bij jou ook alles goed? Nog niet gestest??? Haha
Is dat zo ook dat je ze echt bobbelig voelt. Ze zitten echt op me huis als je snapt wat ik bedoelt.. Jaa voor de rest gaat het prima. Zat bij me schoonmoeder en schoonzusje en die zeiden huh wat heb jij nou voor vlekken. En ik uuhh jaa heb ik wel vaker hahaha dus ik daarna kijken en voelen en nu zijn ze nog niet weg
Kan echt vanalles zijn! Als je huid normaal goed is en nu dit.. Mja kan ook door aankomende ongi komen Pff vervelend allemaal he? Blijven dezelfde symptomen haha. Wel grappig dat het hun zo opviel trouwens!
Jah idd grappig. Jaa idd kan val alles zijn. Wacht gewoon nog even af. Ga jij morge nog testen of overmorge?
Denk dat ik tot morgen of zelfs overmorgen wacht. Geen zin in vage testjes haha. En jij je al bedacht?
Nou me temp blijft hange op 36,8. Dus begin te denken dat alles op niets uit draait. Dus ik wacht nog rustig af
Oke dat is vreemd. Al weet ik nog steeds niet hoe het werkt met tempen hoor haha, wat is je temp voor je eisprong dan? Ik had ook een testje gedaan maar weer zo'n stom lijntje als gisteren.. Begin ook te twijfelen nu:x..! Stomme testjes en tempjes ook
Jaa dat weet ik dus niet haha.. Ben er beetje laat aan begonnen omdat ik er niet aan dacht.. Maar omdat het 37 was en nu 36,8 dacht ik nou dan zal het wel niet. Maar heb geen flauw idee wat het daarvoor was