ff me frustratie kwijt ondanks dat we inmiddels besloten hebben t los te laten en ons op andere dingen te richten,ik ga in sept weer een opleiding volgen,man wil eigen bedrijf beginnen ben ik vandaag toch helemaal de kluts kwijt omdat ik toch weer ongesteld ben geworden terwijl ik eigenlijk wel weet dat dat steeds gebeurt soms denk ik t went wel elke maand opnieuw en dan voel ik niks of niet veel vandaag voel ik weer van alles,boosheid verdriet,frustratie ik weet ook niet wat ik hiermee wil maar moest t ff kwijt
Ik herken de enorme *** momenten als ongi er weer is... sterkte. Bij mij gaat het vask na een dag of twee beter.
the same here, af en toe zit er een rot dag tussen. Dat mag want het is ook rot als het niet wil. Ik probeer mezelf af te leiden en wat dingen te doen en ben blij met mijzelf als er wel iets lukt die dag. Niet te veel willen van jezelf dat komt later wel weer en wachten op beter weer...
the same here, af en toe zit er een rot dag tussen. Dat mag want het is ook rot als het niet wil. Ik probeer mezelf af te leiden en wat dingen te doen en ben blij met mijzelf als er wel iets lukt die dag. Niet te veel willen van jezelf dat komt later wel weer en wachten op beter weer... sterkte
Sta jezelf die dagen toe; je kunt niet altijd sterk en optimistisch zijn. het is vreselijk balen en dat mag er best uit!
Ik herken mij zelf in jouw verhaal. Heel veel frustratie en irritatie. Lijkt of iedereen gemakkelijk zwanger word, maar helaas niet bij iedereen gaat het snel. Helaas moeten we geduld hebben :x:x Afleiding zoeken is ook erg lastig. Op dit moment heb ik bijvoorbeeld maar één wens en dat is zwanger worden. Leuke dingen doen kan helpen voor even, maar niet voor altijd. De wens is en blijft altijd aanwezig als je die eenmaal hebt. Succes!
Hier hetzelfde, loop ook bij de gynaecoloog. ben bezig met clomid 100mg. de onderzoek van mijn man zijn goed. heb deze maand fertiliscopie gehad en daaruit is gekomen dat ik 1 eileider dicht heb. en nu weer 6 maand veder met clomid. ik moet eind deze week(1 juni) ongesteld worden. Zit ook beetje in de put omdat ik het gevoel heb dat het allemaal aan mij ligt. Je bent dus zeker niet de enigste!! Maar kom op! Op naar volgende maand en hopelijk met succes, we helpen elkaar er wel doorheen!
Naar het is ook niet leuk! Goed dat je dit bericht stuurt want je uiten is altijd goed ben je dat weer ff kwijt
het vervelende hier is dus dat alle onderzoeken bij ons beide goed zijn en ze dus geen reden kunnen vinden waarom t niet lukt
Je hebt alle reden om boos en verdrietig te zijn. Iedere keer heb je toch een klein beetje hoop. Wat lijkt me jouw situatie moeilijk zeg. Hoop dat het toch een keer 'raak' is. Heel veel sterkte en energie gewenst! Is er niks meer wat ze kunnen doen in het ziekenhuis?
We komen wel in aanmerking voor ivf we durven dat niet omdat je dan hormonen moet gaan spuiten en ze weten niet wat dat voor invloed op me migraine heeft sinds ik ben ac meer slik heb ik er bijna geen last meer van