Waar zit je nou??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MaggieMagpie, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Hallo dames!

Ben nu 23 weken zwanger. Gister bij de VK geweest en ik vroeg haar waar baby nou precies zit. Ze voelde en vertelde me dat ie iets boven mn navel zit. Maar dat vind ik zo raar, want de schopjes die ik voel, voel ik thv mijn schaambeen zeg maar. Dus echt heel laag. Ook wel eens hoger hoor, maar meestal lager. Wat kan dit nou veroorzaken? Of ligt hij of zij rechtop? :D

Ze had overigens wel het gevoel dat baby wat te groot was (ze schatte me nu 25 weken) en dat ie wat ruim in zn vruchtwater zat. Volgende weet krijg ik een GTT test voor zwangerschapssuiker, maar me gelijk zorgen...

2. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    het is wel zo ws dat je baarmoeder tot bij je navel zit dus op datmoment heeft jou kindje daar oo kgezeten. Maar het kindje draait en gaat van links naar rechts als het nog zo klein is dus het kan makkelijk dat het schopjes bij je schaambeen geeft.
    Hier al verder in de zwangerschap en het ligt met het hoofdje naar beneden maar regelmatig heb ik bij mijn rechterlies echte schopjes dus zo dubbelgevouwen en lenig zijn ze... Ze kunnen alle kanten op ;)

Misschien is je kindje wel groter maar dan houden ze je goed in de gaten....
    En de groei van de baby natuurlijk, als het te groot wordt dan zullen ze je ws niet tot 42 weken laten lopen ;)

3. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    hoorde laatst ergens dat "schopjes" gewoon bewegingen zijn.. en niet per definitie een schop met de voet..
    het uitrekken kan ook een gevoel geven, of een slag met de arm...

4. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Ik had rond die tijd ook, dat mijn kleine vaak rechtop zat, dus inderdaad met de beentjes naar beneden. En volgens mij kan die kleine op jouw termijn nog aardig rond duikelen, dus dat kan ook met een uur weer veranderen.. Maar als je bewegingen rond je schaambeen zijn, dan zit die kleine inderdaad met de beentjes beneden!

Deel Deze Pagina