Steken na innesteling?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Blue29, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Hier nog vorderingen dames?

Gisterenavond een halve minuut ontzettende steken gehad onderin mijn buik, heel vreemd want ben nu van mijn buikpijn af. Voel zo goed als niks meer!
    Alleen mijn (.)(.) lijken steeds gevoeliger te worden. Steken in mijn (.)(.) en het lijkt alsof mijn tepels verbrand zijn!:x

Vandaag is dag 25. Na het verwijderen van mijn spiraal werd ik op dag 25 ongesteld. Mijn cyclus word dit keer langer...

Vanaf dag 7 ben ik begonnen met temperaturen. Veel te laat natuurlijk maar ik probeer te kunnen merken wanneer mijn eventuele ongi er aan gaat komen. Maar vanmorgen was mijn temperatuur weer met 0.3 gestegen. Er is dus nog hoop!!

2. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik ben in mei gestopt met de pil en heb de twee voorbije rondes symptomen van ontpillen gehad, al weet ik niet zeker of het wel ontpillen was, misschien gewoon hormonaal.
    Namelijk menstruatiekrampjes gedurende 1 week voor NOD, ongeveer vanaf 7 dpo, gevoelige borsten, steekjes in baarmoeder, lage rugpijn, vermoeid, lichthoofdig,... Ik heb dit anders NOOIT gehad, en nee ik was niet zwanger.
    Elk lichaam is anders, maar ik wil wel duidelijk maken dat je lichaam je wel best goed voor de gek kan houden.

3. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Vandaag gemerkt dat ik scherper ga ruiken.. En ook misselijk wordt van bepaalde geuren. Nog steeds erg moe.. Af en toe last van borsten en een beetje duizelig.

Maar kon me weer eens niet beheersen en heb een test gedaan.. Negatief. Nu heb ik deze wel eind van de middag gedaan.. Heb inmiddels maar een 6pack besteld via sensitest.. Af en toe maar testen dan. Omdat mijn cyclus onregelmatig is, weet ik niet wanneer ik kan testen..

Geduld is een (zeer) schone zaak.. ;)

4. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    spannend hoor.
    ik had dit ook, bij al de zwangerschappen en sinds gisteren weten we dat we dus dat er een derde kindje aankomt.
    pijn (is een groot woord) in de liezen, steken in de buik, gevoel ongesteld te worden.....voor mij zijn dit 3 x de eerste symptomen geweest.
    Succes, hopelijk komt er voor jou ook snel een 2e streepje.

5. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik had ook 1 hele grote steek aan de linkerzijde van mijn onderbuik. 1 week voor NOD achteraf...
    En nu dus zwanger.

Ook had ik erna ineens veel slijm. Het kwartje is gevallen ondertussen...

6. vissertje84

vissertje84 Actief lid

22 aug 2011
    199
    0
    0
    8 dagen geleden 8 dagen voor mijn nod hele erge menstruatie pijn gehad. Nu op mijn nod helderrood bloed verlies... test was negatief.

7. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Hier nog steeds niet ongi.. Blijf wel zelfde klachten houden..
    Moe.. af en toe misselijk.. Vooral na iets gegeten te hebben ( heb dan ook iets meer trek dan normaal)..

Morgen komt mn sixpack sensitesten binnen. Maar meteen een test doen weer.. Spannend.. Ga er maar van uit dat ie negatief is, anders is het weer een teleurstelling..

Bij de anderen nog nieuws??

8. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook iedere dag wel last van steken en ben er zaterdag toevallig achter gekomen dat ik zwanger ben.
    Heb namelijk begin aug een vmk gehad, dus mijn cyclus was langer dan normaal. Op dag 53 positieve test. Toch ben ik echt net 4 weken zwanger.

Maar goed, steken kunnen er inderdaad op wijzen dat je zwanger bent :).

9. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Hier ook nieuws!

Gister een positieve test gehad! Alleen vanochtend nog een keer en deze was negatief.. Morgenochtend ga ik nog eens testen met de CB digital.. Kijken wat deze zegt.
    Anders weet ik het ook niet meer. Mn hele lichaam geeft aan dat ik zwanger ben.. Nu alleen nog een tweede positieve test, dan ben ik helemaal overtuigd.. ;)

10. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Balen dat de test negatief was. Hopen op de volgende ronde! Ik zal voor je duimen!

11. dkh

dkh Actief lid

18 nov 2010
    479
    0
    16
    #31 dkh, 8 okt 2011
    Laatst bewerkt: 8 okt 2011
    Ik heb ook het gevoel dat ik zwanger ben.
    Want dit had ik bij mijn eerste ook.
    Steken in mijn liezen en buik de hele dag door, sinds ander halve week. mijn buik is ook een beetje opgezet.
    en ook ik heb last van afscheiding.
    En ben heel erg moe, zou het liefts de hele dag slapen :)
    Ik heb afgelopen dinsdag een test gedaan en die bleek negatief.

12. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Vanochtend weer een teset gedaan.. Negatief.. Ik snap er niks meer van. Mijn borsten doen telkens meer pijn.. En ik heb echt honger! Nog steeds af en toe steken.. En een trekkend gevoel in mijn onderbuik. Ben er heilig van overtuigd dat ik zwanger ben.

Morgen alweer dag 50 van mijn cyclus. Vorige keer werd ik met dag 50 ongesteld.. dat zou dan morgen moeten zijn. Maar normaal voel ik het dagen van te voren aankomen. Maar nog steeds niets!

Ik wacht gewoon weer een paar dagen.. Dinsdag maar eens langs de kv voor 2v5.. pff..

13. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Blue, vervelend he die onzekerheid!
    Het kan natuurkijk zijn dat wel even zwanger bent geweest maar dat het een hele hele vroege miskraam is geweest. Spreek uit uit eigen ervaring.
    Natuurlijk wil je dit niet horen maar ik zeg er ook bij, toen mijn test weer wit was waren ook al mn zwangerschaps kwalen weer weg. En dat is bij jou niet begrijp ik. Ik zou die van de kruidvat eens proberen maandag als ik jou was.
    Ik hoop zo voor je dat je toch zwanger blijkt te zijn!
    Hoop dat je snel uit onzekerheid bent.

14. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Ik heb dus ook last gehad van steken in mn lies

en nu zeker al 1 week last van Zware Ongiekrampen Gevoel

moet dinsdag Ongie worden maar tis gewoon een rare gevoel
    alsof er een baksteen op mn maag ligt!

mn man denkt dat ik zwanger ben we zullen zien :)

15. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Lastig hé, al dat geduld moeten opbrengen. Iedere maand opnieuw ;)
    Ik hoop voor hou dat het voor iedereen raak is.

Ik heb momenteel ook last van buikpijn, maar ik zit slechts op 4 a 5 dpo. Vandaag vier keer een mega grote steek gehad in mijn onderbuik. Ik ging dubbel! Verder ook pijn in mijn liezen en heel moe.
    Het lijkt me allemaal wat vroeg in mijn geval, maar in juli had ik hetzelfde gevoel in mijn liezen en toen bleek ik zwanger. Dit is echter op een vroeg miskraam uitgedraaid.

Oh en vannacht had ik darmkrampen. Een paar keer op de wc gezeten. Nu weer helemaal weg... Weet niet of dit ook een symptoom kan zijn.

Laten we hopen...

16. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Jaaa, ons geduld wordt zeker op de proef gesteld!
    En dan allemaal symptonen.. Nog steeds niet ongi.. en geen menstruatiepijn.. Ik ga ophouden mezelf gek te maken.. Ik wacht het nog even af!

Ik hoop ook dat iedereen snel een positieve test heeft!

17. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Ik had ook van die krampen.. Maar slechts 1 posi test gehad en daarna niet meer.. Of het was een lucky shot of het was vals posi..

Hopen dat je man gelijk heeft! :)

18. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

net een test gedaan Negatief :( balen nu maar wachten dan tot ik ongie wordt!!

19. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Ik had gisteren regelmatig pijnscheutjes links onderin mn buik..zou dat ook iets kunnen betekenen??

20. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik klets hier ff mee. Weet niet zo goed wat ik moet denken (en uberhaupt wanneer ik mn ei heb gehad weet ik niet)

Vanaf afgelopen woensdag steekjes in mn buik en schaamstreek, vanaf zondag een soort spierpijn aan de zijkanten van mn schaamstreek en ook jeukende borsten. Verder heb ik eigenlijk helemaal nergens last van.

Geen idee waar ik in mn cyclus zit, wanneer zou ik testen?

Deel Deze Pagina