Ik ben best bang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Yvan, 30 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvan

Yvan Lid

18 okt 2007
    61
    0
    0
    Ik heb nu 4 weken zwanger, nog erg pril dus. Ik heb af en toe een soort van menstruatie buikpijn. Is dit normaal? Ik ben dan zo bang dat ik als nog ongesteld ga worden...... Wie helpt me uit deze gedachten?!

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik ben vandaag 8 weken en van tijd tot tijd heb ik die krampjes ook nog. Het schijnt erbij te horen en idd leuk is anders. 8)

Het is je baarmoeder die stukje bij beetje wordt opgerekt omdat er iets in groeit ;)

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Yvan, leuk en fijn is anders, maar het hoort er bij. Heb er zelf bij m'n eerste zwangerschap ook veel last van gehad. Tot een week of 6 had ik toen steeds het gevoel dat ik toch nog gewoon ongesteld zou gaan worden.

4. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Hoi,

Ik heb het ook heb het bij me andere 2 ook gehad dus hoort er bij . ;)

5. Yvan

Yvan Lid

18 okt 2007
    61
    0
    0
    Het voelt zo vervelend he, het maakt me onzeker, ben dan bang dat het niet goed is. Ik vind het fijn om te horen dat het er gewoon bij hoort!

thanx!

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ook hier veel last gehad van menstruatiebuikpijn en net zo onzeker geweest als jij nu bent.
    Vervelend he die onzekerheid , hopelijk ben je een beetje gerustgesteld nu en kan je toch lekker genieten van je zwangerschap.
    Gefeliciteerd nog!

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    en hier nog een, ik heb het tot 5,5 week regelmatig gehad, hartstikke eng, alsof je menstruatie alsnog komt, of dat het al vroeg misgaat, maar dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn :) . Verder moeten je darmen plaats gaan maken en die kunnen ook voor nare pijntjes gaan zorgen, waar je weer hartstikke angstig door kunt zijn, maar echt , het hoort er dus blijkbaar allemaal bij! gefeliciteerd met je zwangerschap!

8. Yvan

Yvan Lid

18 okt 2007
    61
    0
    0
    Dankje wel allemaal!

Deel Deze Pagina