Zwaar kindje?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Puck1, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Hallo dames,

Ik had even een vraagje. Gisteren heb ik een echo ter controle gehad ivm minder leven voelen. Gelukkig was alles goed met ons kleintje alleen het geschatte gewicht kwam uit op zo'n 2230 gram. Is dat niet veel voor het termijn dat ik nu zwanger ben, nl 32+5 weken? Op verschillende sites zie je het gewicht bij 32 weken op 1800 gram staan. Ik maak me nu toch wel een beetje zorgen. Kunnen jullie mij vertellen of dit normaal is? Twee weken terug hebben we ook een echo gehad en toen zaten we qua gewicht op 1780 gram, dan is ons kleintje wel heel hard gegroeid in twee weken tijd. Is dit een te snelle groei? Ik wacht jullie antwoord af. Liefs Puck.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi puck,

Ik vind het een prachtig gewicht! Op intenet en in boeken vind je allerlei gewichten en maten. Maar geen enkel kindje is zo 'perfect'als uit de boekjes. Maak je geen ozrgen jou kindje is precies zo groot als het moet zijn!

Imke

3. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    OK, dank je voor je antwoord. Ik was bang dat we straks een heel groot kind zouden krijgen. Groetjes Puck.

Deel Deze Pagina