ik vraag me af of het normaal is die rugpijn die ik vanaf me stuitje tot halve wege me rug voel. ik kan eigenlijk alleen maar liggen, kleine stukjes lopen, maar zitten gaat eigenlijk na 5 minuten al helemaal fout en ontaard in ondragelijke pijn. ik hoor steeds ja komt omdat je banden uitrekken en zo. maar mijn rug is toch al zwak... af en toe lijkt het er op of er 1 sec een zenuw klem zit zo pijn doet het bij bewegen en andere keer voelt het als spierpijn.. wordt er echt helemaal gek van. mijn ma is zelfs bang dat dit BI gaat worden. wie herkent dit ......
het kunnen je bekken zijn maar ook een zwangerschapshernia als je baarmoeder ga groeien dat hij een zenuw beklemd en dat gaat over zodra je bevallen ben maar ga er anders even mee na de dokter die heeft mischien wel wat tegen de pijn ?xxx
Het zou zwangerschapsischias kunnen zijn. Rond de 17 weken heb ik dit ook geen. Enorme rugpijn die doortrok in mijn been. De VK heeft me toen verteld dat het ischias kon zijn en dat daar verder niets aan te doen is. De ergste pijn is bij mij wel weg maar ik hou een gevoelig plekje.
nou als ik het zo hoor ga ik maar een afspraak maken met de huisarts. maak me toch wel zorgen. zeker omdat het gewoon alles bemoeilijkt.. dank je wel dames
vanmiddag naar de HA, hij zei al dat het misschien er mee te maken heeft maar gezien mijn reumatische klachen en hyperflexibiliteit van mijn gewrichten en ruggegraat wil hij me toch zien, zou goed kunnen zijn dat er steeds een zenuw klem komt en los schiet. :S