Steken onder de borst

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Rodayna, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Tot 2 dagen geleden had ik vooral last rondom mijn ribben. Overduidelijk het kindje dat er tegen aan komt. Maar die pijn is nu naar boven getrokken, net onder mijn borst en het zijn echt STEKEN, zoals je het ook voelt als je je zelf gesneden hebt met een mes. Voorheen kon ik na ff staan gewoon weer gaan zitten. Nu is de pijn continue aanwezig afwisselend met heftige aanvallen. Het zit nu echt precies onder mijn rechterborst en links van de ribben..... :x:x
    Ik moet mezelf in de stoel bewegen om de pijn wat te verzachten.
    Het deed zelfs pijn vannacht toen ik lag.

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wat vervelend! Heb je je verloskundige of huisarts al gebeld om het probleem voor te leggen wat het zou kunnen zijn?

3. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Heel af en toe heb ik hier ook last van, maar omdat het niet vaak voor komt, heb ik het eigenlijk nooit na gevraagd bij mijn gyn, gevalletje van zwangerschapdementie;)
    Ik kijk dus even mee, wie weet weet iemand wat dit kan zijn.

4. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    ik dacht dat het door de kleine kwam maar niet dus.
    als ik zit heb ik tussen mijn buik en borsten nog een rolletje net een vet rolletje alleen ik heb weinig vet hihi
    nu kwam het door mijn (beugel)BH maar ook zonder heb ik er last van alleen in mindere maten en af en toe een uurtje gaan liggen werkt hier ook.
    heb trouwens nu 1 voedings bh en een meegroei bh, het is nu wel minder.

hoop trouwens dat het de zelfde klacht is anders sorry

5. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Ik dacht ook dat het kwam door de BeugelBH, maar nee, draag al een tijdje geen bh meer met een Beugel, maar voeding en meegroei BH's.
    Het heeftmijn klachten absoluut niet verminderd...... :(

6. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    ik heb dat ook wel eens een zenuw of spier die even beknelt zit voelt net of je adem word afgenomen, zou kunnen dat jou babytje ergens tegenaanduwt ??

7. timara

timara Lid

16 jul 2010
    8
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb hetzelfde, volgens de verloskundige ligt de baby tegen het middenrif die daardoor een beetje beurs word. Het is een verschrikkelijk rotgevoel, ik weet zo onderhand niet meer hoe ik zitten moet.

Deel Deze Pagina