Wat is het beste middel tegen maagzuur? De kleine zit nu vaak zo hard te schoppen dat er maagzuur naar boven komt bij me, wat niet echt een lekker gevoel geeft. Wie heeft DE goude tip?!
Bij mij hielpen Rennies bij de oudste wel, maar bij de jongste niet. VOlgens mij heb ik toen Antagel gebruikt, verkrijgbaar bij de apotheek. Sterkte!
Ik heb altijd begrepen dat ze rennies afraden tijdens de zwangerschap ? Bij mij hielp melk het beste...
Op advies van andere forummers heb ik Antagel gehaald bij de apotheek. Helpt erg goed! Als ik het na het eten in neem heb ik nergens meer last van!
Gaviscon en vanillevla. Bij de vorige zwangerschap kregen we van de yogalerares te horen dat je aardappelischillen moest koken, afkoelen en dan het sap opdrinken, wel eens gedaan en het hielp (lekker is anders)
Ik doe altijd een klein schepje suiker of suikerklontje onder mijn tong, kan geen schade en het werkt bij mij wel altijd.
Allemaal bruikbare tips, dank jullie wel dames! Kijken of ik vannacht beter slaap dan afgelopen nacht... Ik heb elk half uur gezien op de wekker
Drie kleine blokjes (kinderspeelgoed) onder m'n matras aan de bovenkant. Sindsdien bij het slapen in elk geval geen last meer.
Hoi ik heb altijd gaviscon gebruikt. Heb nu sinds 2 dagen ook weer brandend maagzuur, erg vervelend! Sterkte, Selma
gebruik af en toe ook rennies.. meestal vind ik het wel uit tehouden.. meschien is het nog niet erg genoeg bij mij hahah maar als het irie wordt neem ik een rennie en dan is het binnen 5min over
Hoi hoi, Ik heb heel veel last van zuurbrand (gehad). Het wordt nu -gelukkig- minder, omdat ons meisje nu aan het indalen is. Volgens mij is dat ook het enige wat echt absoluut helpt . Ik heb rennies en gaviscon geslikt maar beide hielpen iedere keer maar tijdelijk (paar uur en dan werd ik weer wakker...) Het middel dat veel mensen bij de apotheek halen, klinkt veelbelovend. Misschien kun je dat proberen? Groetjes, Kiki
Ik gebruik ook Rennies (duo ofzo), helpt bij mij nog goed genoeg, maar ik heb er ook niet superveel last van. Uiteraard goed op je eten letten, teveel eten of sinaasappelsap e.d. drinken zorgt bij mij geheid voor problemen. Verder helpt een milkshake bij mij ook goed, maar dat is wat minder gezond (maar errug lekker!)
Ik las net op internet dat je zure dranken moet laten staan en misschien dat buiten alle tips vanille vla of warme melk helpt.
Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap liters (beetje overdreven ) antagel gebruikt. Volgens mijn gyn kon het geen kwaad, had grote baby en veel vruchtwater dus al vrij snel last van maagzuur en het ging pas echt weg toen ik bevallen was
Heel vervelend dat maagzuur! Ik had er ook echt heel erg veel last van. Tot aan het einde van de zwangerschap. Hoopte dat het weg zou gaan toen Ukiie ging indalen, maar niet dus... Hier heb ik in het begin rennies gebruikt. Dat hielp op een gegeven moment niet meer. Vanillevla, dat werkte echt goed. Overal waar ik kwam stond en pak in de koelkast. Collega's werden er gek van hahaha. Ook de antagel werkte super. En 's snachts sliep ik op mn linkerzij. Raar maar waar, het werkte. Dus misschien kun je dat eens proberen? xxx
ik sta er s`nachts van op om regla te gaan slikken, krijg je bij de apotheek. Vorige bevalling had ik het ook eerst kon het nog met rennies maar nu helpt niks meer, krijg het nog van water...
Ik heb nog geen last van maagzuur, maar ik kreeg als tip van iemand om inderdaad vanillevla te eten. Dit zou ik als ik jou was eerst eens proberen. Kan helemaal geen kwaad. Succes!!!