Hallo dames, Hier onzekerheid alom over de zwangerschap, zoals velen denk ik. Bij de eerste was ik eigenlijk vanaf het begin zo ontzettend misselijk en nu nog helemaal niet. Soms valt het eten niet super lekker maar verder gaat het heel goed wat dat betreft. Daarom onzeker of het wel goed zit met deze zwangerschap. Nu weet ik dat het nog wel kan komen hoor... Zijn er dames die hetzelfde hadden en toch een tweede kindje hebben gekregen?
ja ik ben nu 7 weken zwanger van nr 2.. van de eerste was ik ook echt al vanaf dag 1 misselijk, maar nu niet. Ik was ook ongerust maar gelukkig ben ik vanaf maandag echt goed misselijk, zo misselijk dat het eigenlijk al niet leuk meer is en ik me afvraag waarom ik nou zo graag perse misselijk wou zijn
Van de eerste ben ik een paar weken echt stront en stront misselijk geweest! Nu de 2e tot op vandaag nog steeds helemaal nergens last. Iedere zwangerschap is anders.
Ik had het juist precies andersom. Bij mijn 1e zwangerschap had ik helemaal nergens last van. Bij de 2e van alles dat je je kunt bedenken.